مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با اعلام اینکه کارخانه کاشی و سرامیک چینی‌ها اکنون نزدیک به 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: شیوع بیماری کرونا روند اجرای این پروژه را کمی به تاخیر انداخته است.
کد خبر: ۸۸۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 11 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرید خلیلی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه کاشی و سرامیک توسط سرمایه‌گذاران چینی در کرمانشاه از اواخر سال گذشته، اظهار کرد: احداث این کارخانه اکنون نزدیک به 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کارهای سازه‌ای آن تقریبا به اتمام رسیده است.

وی از روند خوبی که در اجرای این پروژه وجود داشت یاد کرد و ادامه داد: شیوع بیماری کرونا روند کار را کمی به تعویق انداخت و اجرای این پروژه برای مدتی متوقف شد.

مدیرمرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با بیان اینکه با برقراری پروازها در آینده نزدیک مدیران این مجموعه دوباره به کرمانشاه خواهند آمد تا مراحل پایانی کار را پیگیری کنند، پیش‌بینی کرد، اتمام این پروژه از زمان بازگشت مدیران کارخانه حدود دو ماه زمان نیاز داشته باشد.

خلیلی خاطرنشان کرد: این کارخانه در فضایی به وسعت 22 هکتار و در شهرک صنعتی زاگرس احداث می‌شود و ظرفیت تولید آن نیز نزدیک به 24 هزار مترمکعب در روز است که عمده بازار مصرف آن نیز خارج از کشور خواهد بود.

وی سرمایه‌گذاری این مجموعه را نیز 100 میلیون یورو اعلام کرد و یادآور شد: احداث این کارخانه برای نزدیک به 1500 نفر شغل به همراه دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار