مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب:
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای اولین بار در تاریخ انقلاب، درصد قبولی هرمزگان در دروس نهایی پایه دوازدهم از میانگین کشور فراتر رفته وشهرستان میناب نیز 87 پله در کشور رشد داشته است.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ 11 August 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب گفت: درصد قبولی دانش آموزان پایه دوازدهم استان هرمزگان در دروس نهائی خردادماه با 2.64 صدم( دو و 64) رشد به 85.43 صدم ( هشتاد و پنج و 43) رسیده است.

برای اولین بار درصد قبولی هرمزگان از میانگین کشور پیشی گرفته است/ ارتقاء رتبه آموزشی میناب در استان و کشور
وی افزود: با توجه به اینکه میانگین درصد قبولی کشور 84.47 صدم( هشتاد و چهار و47) می باشد، برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی، درصد قبولی دروس نهایی خردادماه دانش آموزان هرمزگانی از میانگین کشوری عبور کرده است.
دادی زاده ادامه داد: در سال 1394 جایگاه استان هرمزگان در میان استانهای کشور بر اساس نمره نهائی خردادماه رتبه 30 کشور بود که این جایگاه در سال 99 به 24 کشور ارتقاء پیدا کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: شهرستان میناب در درصد قبولی دروس نهائی خردادماه 99 با 87 رشد از جایگاه 630 به جایگاه 543 در بین تمام مناطق آموزش و پرورش کشور رسده است.
دادی زاده اضافه کرد: این شهرستان در درصد قبولی دروس نهائی خردادماه به میزان 6.43 صدم ( شش و 43) و در میانگین نمرات دروس نهائی به میزان 85/. صدم دارای رشد بوده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان هرمزگان در شرایط سخت شیوع کرونا و تعطیلی کلاس های حضوری، با کمک اولیاء و تلاش شبانه روزی معلمان و همچنین در راستای توسعه عدالت آموزشی به این مهم دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار