مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری مراسم نمادین حرکت کاروان آزادگان در کرج خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 15 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» سلیمان رستمیان در مراسم نمادین حرکت کاروان آزادگان از میدان کرج تا بیمارستان کوثر حصارک که به مناسب سالروز ورود اسرا به کشور و همچنین جهت تقدیر از مدافعین سلامت برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت بیست و ششم مردادماه سالروز ورود اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی که بعد از سال‌ها انتظار ملت ایران به وقوع پیوست، امروز حرکت نمادین این کاروان را در کرج داشتیم.

وی ادامه داد: یک دورانی درگیر حمله به خاکمان از سوی دشمن متجاوز بودیم، در آن روزها عده‌ای عاشقانه، با علاقه و به تبعیت از فرمان امام راحل به جنگ با دشمن رفتند و شهید، مجروح و یا اسیر شدند، امروز این وظیفه خطیر در مقابله با بیماری کرونا بر عهده کادر درمان و مدافعان سلامت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به سختی، رنج و مقاومت آزادگان دوران دفاع مقدس در زندان‌های رژیم بعث عراق گفت: در آن سال‌ها در اردوگاه‌های دشمن، آزادگان سرافراز ایران رنج دوری از وطن را با فقر امکانات و آب و غذا تحمل کردند.

وی تاکید کرد: به دنبال رشادت‌های رزمندگان اسلام از جمله شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز، همه دنیا فهمیدند که ایرانیان در برابر هیچ جنایتکاری سر تعظیم فرود نمی‌آورند و این مهم موجب افتخار ماست.

وی با بیان اینکه این روزها بحث ایثار را در خصوص مقابله با کرونا از سوی کادر درمان و مدافعان سلامت شاهد هستیم، گفت: امروز درگیر ویروس کرونا هستیم و شرایطی بدی بر کشور حاکم شده است، در این شرایط باید کادر درمان و مدافعان سلامت را یاری کنیم.

سلیمانیان عنوان کرد: کادر درمان در این شرایط ایثار و از خودگذشتگی دارند و اگر این اراده مدافعان سلامت وجود نداشت، به نتایج کنونی در مقابله با این بیماری نمی‌رسیدیم.

وی تاکید کرد که مدافعان سلامت، اکنون میراث دار ایثار و سرمایه اجتماعی جامعه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار