مدیرکل ورزش و جوانان قم، گفت: مناقصه تکمیل سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) قم در شرف انجام است که با نهایی شدن آن، روند ساخت این طرح مهم ورزشی پس از چند سال وقفه از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 16 August 2020

به گزارش تابناک قم، رسول منعم افزود: ‌مهمترین طرح ورزشی در دست اقدام این استان احداث سالن سرپوشیده ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) قم است که تاکنون این طرح ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: روند احداث این مجموعه ورزشی با زیربنای پنج هزار و ۳۷۶ مترمربع از حدود ۱۰ سال پیش در منطقه پردیسان قم آغاز شده است که این طرح به دلایل مختلف در سال های اخیر متوقف شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای فعال سازی مجدد روند ساخت مجموعه ورزشی امام رضا (ع) افزود: برای فعال سازی مجدد این طرح مهم ورزشی، از محل اعتبارات مصوب استانی ۵۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافته است.

منعم گفت: برای فعال سازی مجدد ساخت این طرح مهم ورزشی، در گام اول، این طرح از پیمانکار فعلی گرفته و روند واگذاری آن به پیمانکار جدید در حال انجام است که با نهایی شدن روال قانونی، امیدها به بهره برداری از این طرح افزایش می یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، ادامه داد: تا کنون بازدیدهای مختلفی از این طرح نیمه کاره توسط مسئولان استانی و کشور انجام شده است که خروجی این بازدیدها، تخصیص اعتبارات ملی و استانی برای بهره برداری از این سالن ورزشی بوده است.

وی افزود: با توجه به تراکم بسیار بالای جمعیتی در منطقه پردیسان، بهره برداری از این سالن ورزشی نقش مهمی در توسعه زیرساخت های ورزشی استان و گسترش عدالت در حوزه سرانه های ورزشی در قم دارد.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد./

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار