رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت:در تیرماه امسال تصادفات در استان اصفهان ۱۳ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ 17 August 2020

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به روند کاهشی تصادفات در چهار ماه اخیر اظهار داشت: در تیرماه تصادفات، روند کاهشی طی کرد و با ۱۳ درصد کاهش تصادفات در ماه گذشته مواجه بودیم.

او افزود: راکبان موتورسیکلت سوار بیشترین آمار تصادفات را در چهار ماه اخیر به خود اختصاص دادند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه ۴۲ درصد تصادفات توسط راکبان موتورسیکلت سوار گزارش شده است، تصریح کرد: عابران پیاده در جایگاه دوم تصادفات قرار دارند.

او از برخورد جدی با موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و یا پلاک‌های مخدوش شده در اصفهان خبر داد و افزود: با خودرو‌هایی که در بدنه خود تغییر داده باشند و نسبت به دوردور کردن اقدام می‌کنند برخورد جدی خواهد شد.

سرهنگ محمدی اشاره‌ای هم به مصوبات ستاد استانی کرونا داشت و گفت: با روند افزایشی ابتلاء به کرونا در استان اصفهان احتمال برگشت محدودیت‌های توقف و تردد در حاشیه رودخانه زاینده رود، تفرج گاه‌هایی نظیر ناژوان و کوه صفه در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: از شهروندان اصفهانی انتظار می‌رود با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از پارک خودرو به ویژه در مکان‌هایی که علامت هشدار توقف ممنوع دارد جدا خودداری کنند چرا که با اعمال جدی قانون مواجه خواهند شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار