جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب از برگزاری مراسم سوگواری ابا عبدالله حسین (ع)با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و اعمال برخی محدودیت ها در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 18 August 2020

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: باید با ویروس کرونا با رعایت مراقبت‌های لازم زندگی کرد و همگان از سلامتی خود و جامعه مواظبت کنند تا هم بتوان زندگی کرد وهم از شیوع ویروس کرونا پیشگیری نمود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت اصول سه گانه، خاطر نشان کرد: اجرای اصول سه گانه فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و رعایت موازین بهداشتی بسیار ضروری است.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب افزود: تضمین سلامتی و صیانت از آن در گرو استمرار همکاری مردم شهرستان در توجه وافر به دوری از حضور در اجتماعات و عملی نمودن اصول سه گانه به رسمیت شناخته شده برای مقابله با ویروس کرونا  است.

حیدری تصریح کرد: همچنان ممنوعیت سوار کردن بیش از ۳ نفر در تاکسی‌ها، تداوم ممانعت از ورود به آرامستان‌ها وبرگزاری مراسم تدفین با حداقل جمعیت، ادامه گند زدایی محل‌های هدف (آلوده)، استفاده از ظرفیت بسیج اصناف در بازرسی از واحد‌های مختلف صنفی، برخورد با صنوف متخلف و پیگیری اعمال نظارت بر ادارت، اماکن عمومی، مطب‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، جایگاه‌های سوخت، تالار‌ها و بازار برای تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برقراراست.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و برگزاری مراسمات، گفت: با توجه به شیوع ویروس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کلیه هیئات مذهبی ویژه ایام محرم مراسمات انجام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار