مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد که با توجه به شیوع کرونا، والدین داوطلبان کنکور از تجمع در اطراف حوزه های برگزاری آزمون سراسری خودداری کنند.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 18 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» سالار قاسمی در نشست با مجریان کنکور در حوزه آموزش و پرورش البرز گفت: برای برگزاری کنکور درحوزه های آزمون کنکور در آموزش و پرورش  تدابیر بهداشتی، امینتی و اجتماعی اندیشیده شده و جای هیچ نگرانی نیست.

وی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی والدین دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تاکید کرد و افزود: بهترین کار در این زمینه عدم تجمع جلوی حوزه های امتحانی است زیرا هم برای حفظ سلامتی خودشان و هم داوطلبان کنکور ضروری است.

قاسمی بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در محل برگزاری آزمون کنکور وظیفه همگانی است و طی 2 هفته گذشته برای ارزیابی اجرای کمی و کیفی پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری صحیح صندلی داوطلبان، تیم های نظارت ویژه کنکور۹۹ به مراکز آزمون پیش بینی شده درحوزه های آموزش و پرورش البرز اعزام شده اند.

این مسوول عنوان کرد: از ماموران انتظامی حاضر در محل روزهای برگزاری آزمون نیز درخواست کرده ایم تا با هدایت والدین از هر گونه تجمع مقابل حوزه های آزمون جلوگیری شود.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: مراکز آزمون کنکور سراسری بر اساس پروتکل های بهداشتی در این استان برای داوطلبان  آماده سازی شده است.

قاسمی گفت: با توجه به حساسیت های داخلی و خارجی دربرگزاری کنکور، تلاش داریم تا این آزمون به نحو احسن و با مشارکت مدبرانه مدیران و روسا برگزار شود.

وی اضافه کرد: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی درصبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریور ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: درکنکور امسال میزبانی ۲۲ هزار کنکوری در ۱۷۰ حوزه امتحانی از مجموع ۴۰ هزار شرکت کننده کنکورسراسری را برعهده داریم.

وی بیان داشت: صندلی‌های داوطلبان نیز با فاصله ۱۸۰ سانتی متر از هم، جا گذاری شده است و همچنین شهرستان نظرآباد برای اولین بار میزبان کنکور سراسری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار