فرماندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت برجسته کردن خدمات نظام، گفت: باید خدمات نظام را در هفته دولت بازگو کنیم.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 18 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فضل الله رنجبر امروز(28 مرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل جدید به خود گرفته، گفت: امروز دشمنان با تمام توان و با استفاده از ابزارهای رسانه ای برای ضربه زدن به نظام ما می کوشند که خوشبختانه با هدایت‌های خوب مقام معظم رهبری در راس نظام، با وجود بیماری کرونا دولت به خوبی توانسته شرایط کشور را اداره کند.

رنجبر با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای نظام جمهوری اسلامی به اندازه دوره کنونی در مضیقه نبوده، گفت: در آمدهای نفتی کشور تنزل چشمگیری پیدا کرده و این برای کشور ما که یک اقتصاد نفتی داشتیم مشکلات زیادی بوجود آورده است. با این وجود اقدامات خوبی صورت گرفته که باید بازگو شود، البته منکر وجود مشکلات اقتصادی در جامعه نیستیم.


بیش از هر زمان دیگری به امیدآفرینی در سطح جامعه نیاز داریم

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به امیدآفرینی در سطح جامعه نیاز داریم، لذا از مدیران حوزه شهرستان کرمانشاه انتظار می رود هفته دولت را برای بیان خدمات نظام قدر بدانند.

وی با اشاره به ضرورت برجسته کردن خدمات نظام، اضافه کرد: دولت خدمات ارزشمندی انجام داده که بازگو کردن این خدمات می تواند نقش مهمی در ایجاد امید در سطح جامعه داشته باشد.

رنجبر از گازرسانی‌ به شهرها و روستاها به عنوان یکی از اقدامات خوب دولت یاد کرد و افزود: تا قبل از دولت تدبیر و امید کمتر از 20 روستا در حوزه شهرستان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار بودند، در حالی‌که هم اکنون بالغ بر 500 روستای این شهرستان گاز دار شده‌ و هفته دولت امسال جشن پایان گازرسانی به روستاهای بخش بیلوار در شهرستان کرمانشاه را برگزار خواهیم کرد.

افتتاح 280 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت

رنجبر با بیان اینکه در هفته دولت امسال در شهرستان کرمانشاه 280 میلیارد تومان طرح و پروژه اقتصادی با 627 فرصت شغلی در حوزه های مختلف گردشگری، کشاورزی، صنعتی و ... آماده افتتاح و بهره‌برداری داریم، گفت: هفته دولت امسال همچنین کلنگ زنی طرح کاشی و سرامیک زاگرس ستون را با سرمایه گذاری 1700 میلیارد تومان در شهرستان کرمانشاه خواهیم داشت.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: در بخش عمرانی نیز 60 پروژه با سرمایه گذاری 73 میلیاد تومانی در شهرستان کرمانشاه آماده بهره‌برداری است که یکی از این طرح ها گازرسانی به 59 روستا با 10 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار است.

تلاش مجموعه فرمانداری برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند


به گزارش ایسنا، رنجبر در ادامه با اشاره به در پیش بودن مرحله دوم یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: این دوره از انتخابات 21 شهریور ماه برگزار خواهد شد که در حوزه شهرستان کرمانشاه دو کاندیدا با هم رقابت خواهند کرد.

رنجبر تاکید کرد: ما در مجموعه فرمانداری می کوشیم تا همچون گذشته انتخاباتی سالم و قانونمند را در کمال امانت داری برگزار کنیم، با این دیدگاه که رای مردم حق الناس است.

وی با اشاره به برخی شایعه سازی ها در خصوص نتیجه مرحله اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، ادامه داد: از مردم می خواهیم تا اخبار انتخابات را تنها از مبادی رسمی دنبال کنند و به حدس و گمان و شایعات توجه نکنند، چون تا زمانی که اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات منتشر نشده هیچ خبری قابل استناد نیست.

وی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا در مرحله دوم برگزاری انتخابات نمایندگان دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در تمامی مراحل حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: تعداد شعب اخذ رای در حوزه شهرستان کرمانشاه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم همان 600 شعبه است و اگر تصمیمی برای افزایش تعداد شعب اخذ رای گرفته شود، حتما موضوع را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

رنجبر با اشاره به اینکه نیاز به همکاری ادارات برای اختصاص خودرو، رایانه و نیروی انسانی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات داریم، گفت: از ادارات تقاضای همکاری داریم، هرچند بار بیشتر کارها بر دوش آموزش و پرورش است.

احتمالا تبلیغات کاندیداها به خاطر شرایط کرونایی به فضای مجازی کشیده شود

رنجبر با اشاره به ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها، گفت: از مدیران می‌خواهیم اجازه ندهند جلسات انتخاباتی در محیط‌های اداری شکل بگیرد.

وی ادامه داد: هرگونه دیوارنویسی از سوی کاندیداها و هواداران آنها تخلف بوده و جرم است و مردم می توانند از کاندیداهایی که اقدام به دیوارنویسی روی املاک شخصی آنها کرده اند، شکایت کنند.

فرماندار کرمانشاه اشاره ای هم به تبلیغات کاندیداها داشت و تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، احتمالا سبک و شیوه تبلیغات کاندیداها تغییر می‌کند و بر اساس نظر ستاد ملی مدیریت کرونا در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد و احتمال اینکه تبلیغات کاندیداها به خاطر شرایط کرونایی به فضای مجازی کشیده شود، وجود دارد.

هیاتهای عزاداری حسینی تابع دستورالعمل های ستاد ملی کرونا باشند

رنجبر همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، از هیات های عزاداری خواست تا در برگزاری مجالس عزای حسینی تابع دستورالعمل های ستاد ملی کرونا باشند.

وی ادامه داد: امسال به هیچ عنوان برگزاری مراسم های تجمعی مثل شیرخوارگان حسینی را نخواهیم داشت.

کرمانشاه آماده بازگشایی مدارس است

وی در ادامه اشاره‌ای هم به آمادگی شهرستان کرمانشاه برای بازگشایی مدارس از 15 شهریور داشت و گفت: برای هر وضعیتی از حیث شیوع کرونا چه قرمز و چه زرد و یا سفید برنامه ریزی شده و هیچ مشکلی برای بازگشایی مدارس در شهرستان کرمانشاه نداریم.

تاکنون حدود 50 درصد از سهمیه اشتغال کرمانشاه محقق شده

رنجبر در ادامه اشاره ای هم به وضعیت اجرایی شدن تعهدات اشتغالزایی شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 50 درصد از سهمیه اشتغال شهرستان محقق و در سامانه رصد ثبت شده که از ادارات ضعیف در حوزه اشتغال‌زایی می‌خواهیم برای تحقق تعهدات اشتغال خود برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: تاکنون 20 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شده که روند پرداخت این تسهیلات 12 درصدی با زمان بازپرداخت دو ساله ادامه دارد.

رنجبر سپس به اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از قطعی آب در حوزه شهرستان کرمانشاه اشاره داشت و گفت: از همکاری تمامی ادارات و نهادهای فعال این حوزه قدردانی می شود. مصرف آب در شهرستان کرمانشاه بیش از 30 درصد افزایش پیدا کرده بود که خوشبختانه توانستیم با برنامه ریزی خوب از این قضیه به خوبی عبور کنیم، هرچند هنوز هم کم و بیش در برخی از محلات گاهی قطعی آب داریم که امیدواریم این قطعی ها به زودی رفع شوند.

وی همچنین با اشاره به وجود مشکل توزیع کپسول گاز مایع در برخی از روستاها، از شرکت پخش فرآورده های نفتی خواست تا هرچه سریعتر این مشکل را رفع کنند.

مدیران با رسانه ها در تعامل باشند

فرماندار کرمانشاه سپس با تقدیر از تلاش های خبرنگاران برای اطلاع رسانی به جامعه، گفت: خبرنگاران و رسانه ها رابطان بین مردم و دولت بوده و نقش مهمی در ایجاد آگاهی در سطح جامعه دارند.

رنجبر از مدیران حوزه شهرستان کرمانشاه خواست تا با رسانه ها در تعامل بوده و از طریق آنها مردم را در جریان اقدامات مثبت حوزه کاری خود بگذارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار