کد خبر: ۸۸۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 18 August 2020

 

 

ناصر رنجبر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این پروژه ها شامل اجرای روکش آسفالت معابرشهری، احداث پیاده رو، توسعه آرامستان شهرداری املش، آسفالت معابرخاکی است.

وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی در زمان بندی مناسب وکیفیت مطلوب درحال انجام است، افزود : شهروندان املشی اطمینان داشته باشند شهرداری و شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را در خدمتگزاری بی منت به مردم انجام می دهد.

یعقوب اصغری رئیس بنیادمسکن املش هم از افتتاح و به بهره برداری رسیدن پروژه آسفالت روستای خرشتم املش ازبخش مرکزی به مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع با صرف اعتبار۱۵۰ میلیون تومان  از محل اعتبارات ملی در هفته دولت امسال خبرداد.

شهرستان املش با ۲بخش مرکزی و رانکوه و با جمعیتی حدود ۴۴ هزار نفر در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

..

فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا در آیین تجلیل از خبرنگاران گفت: رسانه ها با ایجاد وحدت و امید آفرینی می توانند در عبور از تحریم ها نقش آفرینی کنند .

سرهنگ جهانبخش آرمان  با اشاره به اینکه رسانه باید مطالبه گر باشد اظهار داشت: رسانه ها باید بین مطالبه گری و اهانت و تخریب حد و مرز قائل شوند .
وی در ادامه با اشاره به اینکه جدا کردن ملت‌ ما از انقلاب اسلامی هدف اصلی دشمن است افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در برابر این ترفند دشمن باید با همدلی و منسجم و بدون گرایش به جریان خاصی نقش آفرینی کنند تا آنان نتوانند به اهداف پلید خود در کشور نایل شوند.
سرهنگ پاسدار  آرمان خاطرنشان کرد: باید حقایق انقلاب اسلامی را به شکل درست برای جامعه تشریح کنیم.
وی با اشاره به در پیش بودن  ماه محرم تصریح کرد : باتوجه به وجود ویروس منحوس کرونا رسانه‌ها می‌توانند مکتب عاشورایی را در جامعه ترویج دهند .
وی با اشاره به راه‌اندازی دو مدرسه دخترانه و پسرانه حاج قاسم سلیمانی در شهرستان افزود: بازگشایی این مدرسه در راستای خدمت به جوانان و نوجوانان شهرستان و شکوفایی استعدادهایشان با توجه به فعالیت و رویکرد قرآنی است .
فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در ادامه از افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی مزیّن به نام حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد و افزود: با افتتاح این درمانگاه قبل از هفته دفاع مقدس برای حدود ۴۰ نفر اشتغال ایجاد می شود .
در پایان این آیین از خبرنگاران شهرستان صومعه سرا تجلیل شد و طی حکمی  مائده فلاحتکار به عنوان مسوول بسیج رسانه این شهرستان منصوب شد .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار