کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ با تلاش فراوان توانستند گروگانگیر نوجوان ۱۴ ساله را در کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر کنند.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ 19 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در منطقه چندار پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت. در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد که فردی ناشناس اقدام به ربودن یک نوجوان ۱۴ ساله کرده و پس از خارج شدن از استان البرز با خانواده وی تماس گرفته و درخواست مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال در قبال آزادی نامبرده کرده است.

کارآگاهان با راهنمایی خانواده گروگان و انجام تحقیقات گسترده در خصوص نحوه آدم ربایی در نهایت دریافتند که آدم ربا پس از ربودن گروگان به سمت استان اصفهان حرکت کرده و در یکی از شهرستان‌های این استان مخفی شده است. بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با دریافت نیابت قضائی به استان اصفهان اعزام و پس از استعلام های صورت گرفته مخفیگاه متهم را در حوالی شهرستان خمینی شهر ردیابی کردند.

در ادامه کارآگاهان به محل نگهداری فرد ربوده شده اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن آزاد کردن گروگان در کمتر از ۱۰ ساعت، آدم ربا را نیز دستگیر کردند. متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد و در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان، علت آدم ربایی را طلب مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای خارج شدن از کشور عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار