مدیرکل تعزیرات حکومتی قم:
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: از ابتدای شیوع کرونا در قم تعداد ۴۶۱ فقره پرونده تخلف در رابطه با این بیماری تشکیل شده‌است.
کد خبر: ۸۸۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۴ 20 August 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی ریاضی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در تالار کرامت استانداری قم اظهار داشت: از این تعداد ۴۲۵ مورد منجر به صدور حکم در محاکم قضایی به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال شده است.

وی الزام به عرضه کالا، ضبط کالا و محدودیت کالا را از جمله مجازات ها و جرایم در نظر گرفته شده برای متخلفان این تعداد پرونده عنوان کرد و گفت: در این مدت همچنین ۷۲۰ مورد گشت و سه هزار و ۸۷۱ مورد بازرسی از مطب ها، درمانگاه ها و داروخانه های استان نیز انجام و ۴۶۱ مورد تخلف کشف شد.

وی با اشاره به ۲ هزار و ۱۱۰ مورد تذکر داده شده افزود: ۱۳۰۰ واحد نیز پروتکل ها را رعایت و تخلفی نداشتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم تعداد پرونده های تشکیل را ۴۶۰ فقره دانست و گفت: در جریان این بازدیدها مقادیر زیادی الکل، مواد ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش بهداشتی که احتکار شده بود، کشف شد.

وی افزود: گشت های مشترکی را نیز با صمت، اتاق اصناف، فرمانداری و دادستانی داشتیم که ۱۰۰ واحد متخلف پلمپ شد.

ریاضی همچنین گرانی فروشی، کم فروشی و احتکار را از جمله مهمترین تخلف های صنفی قم دانست و گفت: در دوران کرونا برای جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری پرونده های تخلف در اسرع وقت و بدون هیچ محدودیتی بررسی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار