فرماندار دالاهو از تسریع در روند عملیات اجرایی گاز رسانی ریجاب خبرداد.
کد خبر: ۸۸۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 20 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی فرمانداری دالاهو ،کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو در خصوص آخرین وضعیت پروژه گاز رسانی به ریجاب در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: این پروژه علاوه بر شهر ریجاب ،54 روستای بخش گهواره و بخش مرکزی دالاهو را در بر می گیرد.برای رفع موانع فراروی این پروژه طی چند ماه اخیر حداقل 5 جلسه با مسئولان استانی برگزار کرده ایم و دهها مکاتبه انجام داده ایم.

محمدی در ادامه افزود: هفته گذشته در جلسه ای که در معاونت عمرانی استانداری و به ریاست جناب آقای مهندس سالاری و مدیران کل ذیربط داشتیم، تصمیمات خوبی اتخاذ و از سوی معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری ابلاغ گردید.

فرماندار شهرستان دالاهو گفت: بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد تا قبل از پایان مردادماه مدیرکل محترم شرکت گاز استان و پیمانکار پروژه در منطقه حضور یابند که امروز چهارشنبه بیست و نهم مردادماه این کار انجام گرفت.
فرماندار دالاهو عنوان کرد: این پروژه یکی از پروژه های شاخص شهرستان است که کلنگ آن در ایام الله دهه فجر سال گذشته و با اعتبار‌ اولیه ای بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان توسط جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم بر زمین زده شد. انشالله تا قبل از پایان دولت دوازدهم به بهره برداری خواهد رسید . با تکمیل و بهره برداری از این پروزه ،ضریب نفوذ گاز در شهرستان به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید و تقش بسزایی در توسعه پایدار منطقه می گذارد.
کرم محمدی در پایان از بذل توجه ویژه جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم و جناب آقای مهندس سالاری معاون عمرانی استانداری در جهت رفع موانع فراروی این پروژه سپاسگزاری کرد

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار