مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اظهار کرد: کتابخانه عمومی روستای اورقین شهرستان کبودرآهنگ نیز به صورت حق انتفاعی در حال افتتاح بوده و دو کتابخانه عمومی در روستای ینگی‌کند ملایر و و روستای سید شهاب تویسرکان در حال احداث است.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 20 August 2020
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه‌های عمومی استان همدان برای تکمیل پروژه‌ها و پرداخت مطالبات پیمانکاران به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش مهر، عاطفه زارعی در انجمن کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی برای تکمیل پروژه‌ها و پرداخت مطالبات پیمانکاران به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، اظهار کرد: کتابخانه شهید مظاهری مریانج ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مخزن کتابخانه در حال بهره برداری است و تنها سالن سینمای آن باقی مانده که تجهیز شود.

وی افزود: کتابخانه شهدای گمنام رزن نیز ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها سالن آمفی تئاتر آن باقی مانده که با تأمین اعتبار مورد نیاز به زودی به طور کامل تکمیل می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان بابیان اینکه کتابخانه کوی ماماهان شهرستان فامنین نیز آماده افتتاح است، عنوان کرد: این کتابخانه با مشارکت بنیاد برکت احداث شده، اما بخشی از مطالبات پیمانکار باقی مانده است.

وی ادامه داد: کتابخانه آیت‌الله بهاری شهرستان بهار نیز در حال بازسازی است که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات عمرانی آن در جریان است که اگر اعتبار لازم تأمین شود، در سال جاری به اتمام خواهد رسید.

زارعی اضافه کرد: کتابخانه آیت الله شاهنجرینی شهرستان درگزین نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اگر اعتبار مورد نیاز آن اختصاص پیدا کند در سال جاری تکمیل و به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح توسعه کتابخانه شهید مطهری فامنین ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: طرح توسعه کتابخانه شهید مطهری فامنین با از محل اعتبارات ملی انجام شده است و در سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اظهار کرد: کتابخانه عمومی روستای اورقین شهرستان کبودرآهنگ نیز به صورت حق انتفاعی در حال افتتاح بوده و دو کتابخانه عمومی در روستای ینگی‌کند ملایر و و روستای سید شهاب تویسرکان در حال احداث است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز در این نشست با بیان اینکه زیربنا و اصل و اساس توسعه کشور مسائل فرهنگی است، اظهار کرد: برای تکمیل پروژه‌های در دست احداث و بهره‌برداری از آن‌ها همه باید پای کار بیایند و مکاتبات لازم با فرمانداران انجام شود.

مصطفی آزادبخت گفت: اگر امروز مردم شهیدانی، چون سردار علی چیت‌سازیان، سردار حاج میرزامحمد سلگی، سردار علی خوش‌لفظ و سردار حاج ستار ابراهیمی را می‌شناسند به این دلیل است که نویسندگان برجسته استان درباره آن‌ها کتاب تألیف کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار