با وجودیکه سخت علاقمند به تشکیل جلسه های انتخاباتی چهره به چهره و رو در رو ،در راستای تبیینِ برنامه های انتخاباتی وجوابگویی به پرسش های عزیزان در این مورد بوده و هستیم، ترجیح دادیم، بخاطر رعایت حال همکارانِ وکیل و لحاظ کردن پروتکل بهداشتی، بیشتر، از طریق فضای مجازی به این مهّم پرداخته
کد خبر: ۸۹۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 22 August 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی مندنی پور ، نتیجه جلسه "ائتلاف آزاد" برای شرکت در انتخابات کانون وکلای دادگستری را به شرح زیر اعلام کرد :
"به نامِ آنکه جان را فکرَت آموخت"

استقلالِ کانون وکلای دادگستری حرفِ اوّل و آخر ماست.

 همکاران ارجمند ؛
درود.
با آرزوی تندرستی ، بهروزی و دلِ خوش برای همه همکاران در پهنه ایران زمین و خوش آمد ویژه  و دست مریزادی جانانه به همکارانی که با انگیزه خدمت به کانون ( خانه مشترک) و کانونیان در این فضای تنگ و نفس گیر ،به میدانِ رقابت انتخاباتی گام نهاده و همچنین عزیزانی که زحمت حضور در پایِ صندوق رای را بر خود هموار می نمایند.

سرانجام با حدود ۹ ماه تاخیر "خواسته" و "ناخواسته" که چند ماهی از آن به عملکردِ خودمان برمی گردد !
و بیشترش به ویروس کرونا،
 پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه پیش رو (دو هفته دیگر) برای برگزاری سی و دومیّن دوره انتخاباتِ کانون وکلای دادگستریِ منطقه فارس  ( فارس -کهگیلویه و بویراحمد)، از جانب هیات محترم نظارت بر انتخابات این دوره  تعیین و ابلاغ گردید!
از دو منظر می توان به کارنامه ی این دوره نگریست :
از دریچه برون کانونی ،که همچنان شاهدِ وجودی چالش‌های جدّی بر سرِ راه کانون وکلای دادگستری، این دیرپا ترین و کاراترین نهاد مدنی بوده و هستیم و نه تنها بهبودی ولَونسبی در کارمان حاصل نگردیده، بَل، آنگونه که از اوضاع و احوال بر می‌آید،درد بیشتر و درمان همچنان دور از دسترس و استخوان لایِ زخم مانده است!
ودیگری از منظرِ درون کانونی و به تعبیری چگونگی اداره کانون، کارهای انجام گرفته و بر زمین مانده، چالش‌های پیش رو و در نتیجه، میزانِ رضایت مندی همکاران وکیل ، امری که منطق ایجاب می نماید، بی هیچ پیش‌داوری، قضاوت اش را به شما امانت گذاران، هم آنانی که همواره  دغدغه آینده ی کانون( خانه مشترک) را داشته و دارید واگذاریم.

بگذریم؛
 وضعیّتِ دست و پا گیر پیش آمده به دنبالِ پیدایش ناگهانی و ویران گرِ ویروسِ کووید ۱۹ در زندگی مادی و معنوی شهروندان و فراتر از آن در پهنه ی گیتی ،این روزها چنان میدان را بر همگان تنگ کرده و آنچنان آثارِ شوم اجتماعی اقتصادی و فرهنگی و حتّی سیاسی از خود بر جای گذاشته، که تا سال ها آثارِ زشتِ زخم های  عمیق و آزار دهنده اش بر پیکر  جامعه جهانی و در این میان کشور ما خود را نشان خواهد داد!
  فقر و نداری ، فساد و... ایجادِ یاس وناامیّدی،دلسردی و دلمُردگی ،گُسست روابطِ اجتماعی   استرس و اضطراب و"اعصاب های درب و داغان" و دهها دردِ بی درمان دیگر، حاصلِ وضعیّت غیر قابل پیش بینی این روزهاست که به نوعی کم ویا زیاد دامنگیر همه شهروندان گردیده و در این میان همکاران وکیل دادگستری نیز به جهت موقعیّت حرفه ای شان از ترکش های ویران گرش در ابعادِ مختلف جسمی، روحی روانی و مادی بی نصیب نمانده اند!

 زمان برگزاری انتخابات دوره سی و دوّم کانون وکلای دادگستری استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد، در قسمتی چنانچه افتاده است ودانیم از این "تیر غیبی" نیز  در امان نماند و پس از "کش و قوس" زیاد به ۱۳ شهریور ماه پیش رو موکول گردید.

مااعضای" ائتلاف آزاد" دو جلسه ای در دو سه روز گذشته ، پیرامون چگونگی انجام تبلیغات انتخاباتی دو هفته آینده به بحث و تبادل نظر پرداختیم، و در جمع بندی پایانی به این نتیجه رسیدیم:
از آنجائیکه سلامتِ همکاران بیش و پیش از هرچیز مدّ نظر بوده و هست و دوست نداریم ،خدای ناکرده خدشه ای بر سلامتِ جسمی و روانی شان وارد آید، با وجودیکه سخت علاقمند به تشکیل جلسه های انتخاباتی چهره به چهره  و رو در رو ،در راستای تبیینِ برنامه های انتخاباتی وجوابگویی به پرسش های عزیزان در این مورد بوده و هستیم، ترجیح دادیم، بخاطر رعایت حال همکارانِ وکیل و لحاظ کردن پروتکل بهداشتی، بیشتر، از طریق فضای مجازی به این مهّم پرداخته و بهتر  آن دیدیم ، با وجود برنامه ریزی های پیشین و با پوزش فراوان از همکاران عزیز و ارجمند در شهرهای  شیراز ، یاسوج و شهرستان های تابع  استان های :
فارس و کهگیلویه و بویر احمد برنامه های مورد نظر را از طریق فضای مجازی دنبال کرده، به آگاهی همکاران رسانده و پاسخگوی پرسش های این بزرگواران باشیم.
چه ، پیوسته به این مهّم‌‌ باور داشته و داریم ، که احساسِ مسئولیّت همکارانِ خوبمان به ویژه در این برهه حسّاس کنونی که بر کانون میگذرد ، کمتر از داوطلبان نبوده و نیست.

 عکس  نوشته های هجده گانه ای درهمین ارتباط و باهدفِ ارائه برنامه های "ائتلاف آزاد" بعنوان نقشه راه آینده تدارک دیده ایم که بترتیب وهر روزه از این عکس نوشته ها برای آشنایی هر چه بیشتر همکاران در قالبِ تعّهدات اعضاء "ائتلاف آزاد"  تقدیم می نمائیم.
پیشاپیش، از اینکه  اجازه ارسال بیانیه ها و عکس نوشته هایمان را به صفحه مجازی تان میدهید ، کمال سپاسگزاری و امتنان  را ابراز می داریم.

ائتلافِ آزاد وکلای دادگستری :
فارس و کهگیلویه و بویر احمد در انتخابات دوره سی و دوّم.

۱-وکیل علی مندنی پور
۲-وکیل نازنین سالاری
۳- وکیل محمد جاودانی
۴- وکیل شهرام مختاری
۵- وکیل سیّد ابراهیم موسوی.

به امیّد وحدت و همدلی همگان درراستای دفاع از استقلالِ کانون وکلاء و اعتبار بخشیدن به جایگاه بایسته ی وکیلِ دادگستری .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار