رئیس اداره بهزیستی شاهرود:
رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه هدف از تشکیل اورژانس اجتماعی کنترل و کاهش بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی است، گفت: ۲۰۲ شاهرودی از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 23 August 2020

۲۰۲ شاهرودی از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شدند

به گزارش تابناک سمنان: مسعود جهانسیر صبح یک شنبه در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی شاهرود در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی سه‌ماهه نخست سال جاری ۲۰۲ شاهرودی از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شدند، ابراز داشت: در واقع ۱۲۳ خط ارتباطی اورژانس اجتماعی است که در راستای کنترل و کاهش بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی تلاش می‌کند.

وی ضمن بیان اینکه اورژانس اجتماعی نوعی پیشگیری از وقوع جرم و تشکیل پرونده‌های قضائی محسوب می‌شود، افزود: ارائه مشاوره‌های لازم به افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی و بازگشت آن‌ها به زندگی سالم از جمله مأموریت‌های ذاتی اورژانس اجتماعی است و معتقدیم هر چه در این حوزه بیشتر ورود شود از میران جرایم نیز کاسته خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه هشت نیروی کار آموزش‌دیده و ماهر و دو راننده در حوزه اورژانس اجتماعی شاهرود فعالیت می‌کنند، ابراز داشت: یکی دیگر از مأموریت‌های اورژانس اجتماعی در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی و اورژانسی سازمان بهزیستی به آحاد مختلف جامعه است.

جهانسیر در ادامه تصریح کرد: اورژانس اجتماعی در مواردی نظیر کودک، همسر، آزاری، سالمند و معلول آزاری، فرار از منزل، خشونت‌های حاد خانوادگی، کودکان کار خیابانی، اختلالات هویتی جنسیتی، ارائه مشاوره به زوجین در معرض طلاق و افراد در معرض بحران‌های اجتماعی خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

وی افزود: در اورژانس اجتماعی روان‌شناس و مددکار حرفه‌ای حضور دارند و کمک می‌کنند تا مشکلات افراد آسیب‌دیده به حداقل برسد لذا از شهروندان نیز تقاضا می‌شود چنانچه در هر یک از موارد فوق با مشکلی مواجه شدند حتماً به این پایگاه مراجعه و یا با ۱۲۳ تماس بگیرند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار