فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت:۳۰ طرح اشتغالزایی با سرمایه گذاری ۳۰۲ میلیارد تومان و ۹۰۰ فرصت شغلی در حوزه شهرستان کرمانشاه افتتاح و سرمایه گذاری می شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 24 August 2020

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امسال در هفته دولت برنامه‌های مختلفی همچون افتتاح و بهره برداری از طرح های عمرانی ،صنعتی ، حضور در مزار پاک شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های بلند شهیدان رجایی و باهنر و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان برگزار شده و خواهد شد.

وی افزود:حدود ۶۰ طرح عمرانی، با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف آبرسانی به روستاها، راه‌های روستایی، گازرسانی به ۵۹ روستا و احداث فضاهای آموزشی و خانه های بهداشت و عمران روستایی از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.

رنجبر تصریح کرد:این طرح‌ها قابل افتتاح در زمینه تولید ماسک و البسه پزشکی ،فرآوری عسل و سردخانه دو منظوره ، در بخش کشاورزی گلخانه ها و دامپروری و زیربخش‌های کشاورزی و همچنین در بخش گردشگری هتل آپارتمان و خانه های بوم گردی خواهد بود که با افتتاح این طرح ها ۹۰۰ هزار فرصت شغلی  ایجاد می شود.

وی در پایان تاکید کرد: به مناسبت هفته دولت کلنگ‌زنی و احداث کارخانه کاشی و سرامیک مرکز استان با سرمایه‌گذاری ۱۷۰۰ میلیارد تومان و با ایجاد ۱۵۰۰ فرصت شغلی و در زمان اجرای پروژه ۱۰۰۰ فرصت شغلی را ایجاد می‌کند از جمله مهمترین طرح‌های اقتصادی هفته دولت در کرمانشاه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار