متاسفانه آنچه که نگران کننده است تخریب چهره ها وافراد واز همه مهمتر کاندیداهای راه یافته به دور دوم توسط افراد واشخاص معلوم وبی هویت در فضای مجازی است
کد خبر: ۸۹۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 24 August 2020

تابناک ایلام مجتبی کاور::بیش از دو هفته دیگر به زمان برگزاری انتخابات دور دوم حوزه انتخابیه دهلران مانده است ، انتخاباتی که انتشار ویروس کرونا سبب شده تامسئولان برگزاری برای تامین سلامت مردم، تبلیغات این دور را بر بسترفضای مجازی قرار دهندکه اقدامی کاملا اصولی ودر راستای سلامت عمومی جامعه  قلمداد می شود.

متاسفانه آنچه که نگران کننده است تخریب چهره ها وافراد واز همه مهمتر کاندیداهای راه یافته به دور دوم توسط افراد واشخاص معلوم وبی هویت در فضای مجازی است که قطعا کاندیداهای راه یافته به دور دوم مخالف این تنش ها در فضای مجازی هستند. چرا که برخی افراد که شاید بدون وابستگی به هردو کاندیدای راه یافته به دوردوم با ایجاد کانال ها ونشر مطالب خلاف واقع وتوهین آمیز در تلاش هستند به اهداف مشخص خود که اختلاف بین شهروندان است دست بیابند ! موضوعی که اگر مسئولان قضایی ،امنیتی و انتظامی به آن ورود نکنند قطعا در هفته های آینده شاهد تنش بیشتر وترور شخصیت افراد حیقیقی وحقوقی در حوزه انتخابیه دهلران خواهیم بود .

 متاسفانه برخی افراد با ایجاد کانال های تلگرامی فاقد هویت و  انتشار وتوهین به این  دوکاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات با شیوه ای نگران کننده  در تلاشندتا فضای انتخابات آتی را به انحراف بکشانند . .

آنچه که مهم است در فرایند انتخابات، قانون به زیبایی کمیته امنیت انتخابات را مشخص کرده که میطلبد مسئولان کمیته برابر قانون به وظیفه خود عمل کنند  تابا جلو گیری از هنجار شکنی های  گردانندگان وعریضه نویسان کانال های معلوم حال ،شاهد بروز حوادث تلخ  در حوزه جنوب استان نباشیم

متاسفانه افزایش روز افزون کانال های تلگرامی وعدم توجه مسئولان مرتبط درراستای وظیفه ذاتی خود و برخورد با کانال های تلگرامی که توسط افراد غیرخبرنگار اداره می شوند سبب جولان گردانندگان این کانال های بی هویت در فضای مجازی رها شده است .

پنانچه شاهد  اقدام بازدارنده  از سوی مسئولان مرتبط نباشیم قطعا در فرایند مهم انتخابات  مشکلات امنیتی در این حوزه انتخابیه پدیدار خواهد شد،لذا باید مسئولان مرتبط برابر قانون به موضوع ورود کرده وبا هنجار شکنان و بیانه نویسانی که به دنبال تنش در انتخابات هستند  برخورد نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار