مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه‌ مجازی با مدیران آموزش و پرورش و معلمان سراسر استان گفت: سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 24 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» سالار قاسمی گفت: شیوه نامه بازگشایی مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش ارسال شده که در آن چهارچوب کلی آغاز سال تحصیلی جدید و شرایط انعطاف پذیری ابلاغ شده است.

وی افزود: اگر هنگام آغاز سال تحصیلی وضعیت شیوع کرونا سفید باشد؛ مثل سالهای گذشته دانش آموزان در مدرسه حاضر می‌شوند، اگر وضعیت زرد باشد نیز حضور حداقلی دانش‌آموزان را خواهیم داشت که حداکثر برای هر درس ۱۰ نفر سر کلاس حاضر می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: در وضعیت قرمز کرونا دیگر نیازی به حضور دانش‌آموزان در مدرسه نیست و آموزش به شکل کاملاً مجازی و غیر حضوری انجام خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: ما برای همه شرایط برنامه های هفتگی مناسبی را تدارک دیده ایم، تولید محتواهای آموزشی شکل گرفته و همه این ها در بستر شبکه شاد به عنوان شبکه ملی آموزش و پرورش کشور منتشر می شود.

وی افزود: آغاز سال تحصیلی در ۱۵ شهریور الزاماً به این معنا نیست که باید همه دانش‌آموزان حضور داشته باشند یعنی ما باید فرایند آموزش و استمرار آموزش را به گونه‌ای به دانش آموزان منتقل کنیم.
قاسمی گفت: این اطمینان را به خانواده ها می دهیم که تمام ملاحظات لازم را به کار گرفته و سعی می‌کنیم بر اساس آن چیزی که ستاد ملی کرونا اعلام می کند کارها را پیش ببریم و پیش بینی های بهداشتی لازم نیز در مدارس انجام شده است.

وی در پایان اضافه کرد: اقدامات بهداشتی و لوازم ضد عفونی هم فراهم شده ، دبیران ما، هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری آمادگی کامل را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار