مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شعبه تامین اجتماعی یاسوج به درخواست ها و مشکلات بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان رسیدگی کرد.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 24 August 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به عباس نورمحمدی که همراه با کارشناسان این اداره کل  در شعبه نامین اجتماعی یاسوج حضور یافته بود، گفت: هدف از برگزاری ملاقات مردمی پی گیری مسایل و مشکلات مردم، رسیدگی به درخواست آنان و جلوگیری از مراجعات به اداره کل و مراجع دیگر است.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارشناسان این اداره کل در حوزه های بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، درخواست ها و مشکلات مراجعه کنندگان را بررسی و در حد امکان نسبت به پاسخ گویی و رفع آنها اقدام و درخواست هایی را که نیاز به بررسی بیشتر دارد نیز با اخذ شماره تماس و نشانی برای پی گیری و بررسی بیشتر در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: بیشترین مراجعه به  مدیرکل و کارشناسان در این برنامه مربوط به بیمه شدگان و سپس مستمری بگیران و کارفرمایان است و بیشترین درخواست ها نیز شامل موضوعاتی جون پرونده های کمیسیون پزشکی، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان آور، ادعای سابقه بیمه ای و تسهیلات مالی می شود.
نورمحمدی با اشاره به آمار بیمه شدگان در استان تصریح کرد: ۹۸ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی در استان مشمول بیمه تامین اجتماعی هستند .
وی تعداد بازنشستگان و مستمری بگیران استان را نیز ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع ۳۱۵ هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش خدمات و حمایت های سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

در این دیدار مردمی مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با جمعی از  بیمه شدگان، کارفرمایان  و بازنشستگان شهرستان بویراحمد به صورت مستقیم دیدار کرد و پس از بررسی مسایل و مشکلات آنان، دستورهای لازم را صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار