فهیمه السادات قلندرزاده هدف از برگزاری این نشست را ارائه توضیحات در مورد طرحهای دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی(تاکسی و وانت بار) و توزیع الکترونیکی گاز مایع (LPG) بروی کارت بانکی و اجرای این طرحها در استان البرز دانست و گفت: در بخش نخست طرح دوگانه سوز کردن خودردوهای حمل بار و مسافر، یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودرو در کشور به صورت رایگان به مصرف کننده گاز فشرده (CNG) تبدیل می شوند.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 25 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرپرست روابط عمومی منطقه البرز با اشاره به ثبت نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir برای رایگان کردن خودروهای عمومی (تاکسی و وانت بار)گفت: اولویت با کسانی است که زودتر در این سامانه ثبت نام کنند.

سرپرست روابط عمومی منطقه البرز در ادامه بیان کرد: در استان البرز طرح در حال انجام توزیع الکترونیکی گاز مایع (LPG) بمنظور شناسایی خانوارهای فاقد گاز طبیعی و بخش‌های صنفی و صنعتی، توزیع بهینه و جلوگیری از توزیع خارج از شبکه این فرآورده است که از ابتدای شهریورماه در کل کشور اجرایی می شود.

قلندرزاده ادامه داد: جامعه هدف در طرح الکترونیکی گاز مایع (LPG) خانوارها و صنوفی هستند که دسترسی به گاز شهری نداشته و می بایست از گاز مایع استفاده کنند؛ شناسایی این عده با مراجعه به سامانه https://newtejaratasan.niopdc.ir فراهم شده است و می بایست اطلاعات درخواستی را در آن بارگذاری کنند.

قلندرزاده افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز هیچ وظیفه ای در تامین گازمایع(LPG) بخش حمل و نقل ندارد و استفاده از این سوخت صرفا برای پخت و پز خانوارهای فاقد گاز طبیعی می باشد.

قلندرزاده با اشاره به اینکه طرح دوگانه سوز کردن خودروها برای استفاده بیشتر شهروندان از گاز فشرده طبیعی (CNG) است، گفت: با وجود 52 باب جایگاه در سطح استان،زیر ساخت های لازم برای افزایش جایگاههای سوخت CNG در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز وجود دارد و از مشارکت بخش خصوصی و عمومی برای سرمایه گذاری در احداث جایگاه بویژه در نقاط مرکزی شهر کرج استقبال می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار