با اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی
عملیات احداث متروی شاهین شهر – اصفهان با اعتبار بالغ بر ۲۰هزار میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶ 25 August 2020
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان درآیین آغاز به کار رسمی احداث خط متروی شاهین شهر به اصفهان با بیان اینکه این خط را شهرداری شاهین شهر با همکاری بخش خصوصی با اعتبار بالغ بر ۲۰هزار میلیارد ریال احداث می‌کند گفت: این خط ۱۳کیلومتری از میدان، ولی عصر(عج) شاهین شهر آغاز و تا میدان استقلال (دانشگاه صنعتی اصفهان) است.

حجت الله غلامی با بیان اینکه برای این مسیر ۵ ایستگاه و ۵تقاطع غیرهمسطح پیش بینی شده افزود:در مرحله اول طرح، پیمانکار مشخص شده، زیرسازی ۶کیلومتر از خط را امروز آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از هدف گذاری‌ها برای مجموعه شهری اصفهان اجرای قطار شهری حومه برای ایجاد سفر ایمن، ارزان و سریع است گفت: با اجرای قطار شهری حومه اصفهان تعدادی از شهر‌های شمال، جنوب و غرب با کلان شهر اصفهان مرتبط و به متروی شهر اصفهان وصل خواهد شد.

در این آیین حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه هم با بیان اینکه برای هر دو بخش متروی شاهین شهر - اصفهان ردیف بودجه پیش بینی شده که نیازمند پیگیری و تلاش جهادی مسوولان است افزود: برای سرعت بخشیدن به این طرح تاسیسات شهری آب و گاز که معارض زیرسازی طرح است باید جابجا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار