معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان گفت: در پی تصادف یک دستگاه خودرو پژو 206 با خودرو مگان در بلوار ماهان شهرکرج، یک نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۸۹۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 26 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ "سید مجید فیض جعفری" با اعلام این خبر گفت: در پی تماس شهروندان با110 و اعلام یک فقره تصادف جرحی در بلوار ماهان شهر کرج، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با حضور در محل حادثه و بررسی جوانب حادثه متوجه شدند که یک دستگاه خودروی پژو 206 به دلیل رعایت نکردن سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده اش در کنترل وسیله نقلیه، با یک دستگاه خودروی مگان برخورد کرده است، گفت: در پی این حادثه 3 سرنشین خودروی پژو به شدت مصدوم شده و پس از حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متاسفانه پس از انتقال مصدومان به بیمارستان، یکی از آن ها که زنی 23 ساله بود به دلیل شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: علت حاثه توسط کارشناسان پلیس راهور بی احتیاطی از جانب سواری پژو به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، تشخیص داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار