زمین چمن مصنوعی شهر کهک به عنوان یکی از طرح‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم ویژه هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر امروز به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۹ 27 August 2020

به گزارش تابناک قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم با هدف توزیع عادلانه امکانات در این استان و افزایش سرانه فضاهای ورزشی در بخش‌های تابعه، این زمین چمن مصنوعی را در 1440 متر مربع با بهره‌گیری از اعتبارات ملی احداث کرد و امروز به مناسبت هفته دولت در شهر کهک افتتاح شد.

زمین چمن مصنوعی شهر کهک به نام شهید شهروز مظفری‌زاده همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده است، زمینی که که از قضا در مجموعه ورزشی سپهبد شهید سلیمانی شهر کهک قرار گرفته و امروز با حضور علیرضا خسروی مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان و مسوولان استانی و محلی برای استفاده جوانان و علاقمندان به ورزش در شهر کهک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

زمین روباز چمن مصنوعی شهید مظفری‌زاده شهر کهک از جمله طرح‌هایی است که احداث آن با استفاده از اعتبارت ملی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام رسید تا در هفته دولت به بهره‌برداری برسد، طرحی که کلنگ آن در اردیبهشت ماه سال جاری به زمین زده شد و پس از مدت زمان کمتر از سه ماه، امروز آماده میزبانی از برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی کهکی‌ها است.

اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بهره‌گیری از ظرفیت پیمانکار بخش خصوصی برای احداث این طرح 6 میلیارد ریال هزینه کرده است، در حالی که پیش از این چندین زمین چمن مصنوعی توسط این اداره کل در بخش‌های تابعه قم و در روستاهای ونارچ، خاوه، قلعه‌چم، نیزار، بیدهند و خورآباد احداث شده است.

گفتنی است در حال حاضر چند طرح ورزشی نیمه‌تمام نیز در استان قم وجود دارد که اداره کل ورزش و جوانان در پیگیری و ارتباط با مسئولان استانی و شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش و جوانان در تلاش است احداث آنها را به پایان رسانده و آماده بهره‌برداری کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار