معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: به منظور برخورداری یکسان نامزدهای مرحله دوم انتخابات از امکانات تبلیغی و کنترل نحوه تبلیغات نامزدها در صدا و سیما و فضای مجازی کمیسیونی به نام کمیسیون تبلیغات با عضویت رئیس ستاد انتخابات استان، رئیس هیات نظارت استان و مدیر کل صدا و سیمای استان تشکلیل می شود و اولین جلسه آن جهت برنامه ریزی و هماهنگی تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 27 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» نورمحمد فردی با بیان این مطلب اظهار داشت: بنابراین هر یک از نامزدهای انتخابات مرحله دوم می توانند شخصا به طور مساوی از امکانات صدا و سیمای مرکز استان استفاده نمایند.

وی افزود: برنامه های تبلیغاتی رادئویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات باید قبل از پخش ضبط شود و از نظر کمیسیون تبلیغات بگذرد.

معاون استاندار تصریح کرد: در هر صورت هر یک از نامزدهای می توانند با همکاری و نظارت صدا و سیما یک برنامه تبلیغی به مدت 30 دقیقه شامل 5 دقیقه تیزر و بیوگرافی و 25 دقیقه گفتگو با سوالات یکسان تولید کنند برنامه های تولیدی حداقل سه نوبت از تلویزیون و سه نوبت از رادیو پخش می شوند.
رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: روز و ساعت و پخش برنامه ها بر اساس قرعه و با حضور نامزدها یا نمایندگان آنها توسط کمیسیون تعیین می شود.

فردی اضافه کرد: زمان فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی 8 روز قبل از اخذ رای پنج شنبه 13 شهریور شروع و تا 24 ساعت قبل از اخذ رای یعنی ساعت 8 صبح پنج شنبه 20 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نامزدهای انتخابات به طور یکسان مشمول دستور العمل بوده و صدا و سیما نیز فقط باید برنامه های ارئه شده را پخش نماید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: صدا و سیما به منظور افزایش مشارکت مردم در انتخابات برنامه های تبلیغی و تهیجی تولید و پخش نمایند.

وی در خصوص آموزش و رعایت کردن پروتکل های بهداشتی نیز تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی توسط فرمانداران و بخشداران حوزه های انتخاباتی باید صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار