مسئول بهداشت محیط زیست خدمات شهری شهرداری کرمانشاه هر گونه تعطیلی پناهگاه نگهداری حیوانات بلاصاحب را تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ 30 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه محسن عبدی اظهار داشت: پناهگاه نگهداری حیوانات بلاصاحب در کرمانشاه در سال ۹۴ تحت نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه ساخته و راه اندازی شد.

مسوول بهداشت محیط زیست خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: از سال ۹۴ تا چندی پیش نگهداری حیوانات در این پناهگاه با قرارداد به یک انجمن مردم نهاد سپرده شده بود.

وی شایعه تعطیلی پناهگاه حیوانات بلاصاحب را تکذیب کرد و گفت: این مرکز نگهداری حیوانات به هیچ‌ عنو‌ان تعطیل نبوده فقط پیمانکار نگهداری از حیوانات آن تغییر یافته است.

وی افزود: از طریق مناقصه و معرفی فرمانداری انجمن مردم نهاد “پناهگاه نجات حیوانات” با مدیریت آریا اعظمی نژاد به خدمات شهری شهرداری کرمانشاه انتخاب شده و با طی روال اداری با این انجمن قرارداد منعقد شده است.

عبدی گفت: در این قرارداد جدید که با سازمان مردم نهاد “پناهگاه نجات حیوانات” منعقد شده است ۲ دامپزشک و چند تن دانشجوی دامپزشکی برای بررسی بیماری ها و مشکلات بالینی حیوانات در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: حیوانات بلاصاحب (ولگرد) در سطح شهر زنده گیری و جمع اوری به این مرکز منتقل می شوند و پس از قرنطینه، واکسینه، انگل زدایی و عقیم سازی می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار