مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد اقامه نماز برای ترویج وصیت نامه شهدا خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 31 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» سلیمان رستمیان در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه برنامه‌های بومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با ستاد اقامه نماز استان، گفت: نماز کلید گشایش تمام مشکلات و نقطه اتصال بندگان با معبود است، امام حسین علیه السلام در روز عاشورا برای زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلام همچون نماز و امر به معروف قیام کرد.

وی افزود: اهمیت این فریضه دینی تا جایی است که در ظهر عاشورا در میدان جنگ سید و سالار شهیدان نماز را به جماعت به پا می‌دارد، شهدا نیز با تاسی از فرهنگ عاشورا برای احیای ارزشهای اسلام خون خود را هدیه دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه خروجی نماز فردی به نام شهید است، گفت: ۴۵ درصد وصیتنامه شهدا به نماز خواندن تاکید دارد.

رستمیان افزود: امروز ترویج فرهنگ نماز احیای فرهنگ عاشور است و تلاش در این جهت حرکت در مسیر امام حسین و شهدا خواهد بود، بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهادی فرهنگی و انقلابی خود را ملزم با احیای این معروف می‌داند و تمام تلاش خود را در در این عرصه به کار خواهد بست.

گفتنی است؛ تفاهم نامه برنامه‌های بومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با ستاد اقامه نماز پیرو تفاهم‌نامه بنیاد با ستاد اقامه نماز با موضوع ترویج وصیت نامه شهدا با موضوع نماز در هفت بند به امضا طرفین رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار