سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته پنج بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۴۷ نفر رسید
کد خبر: ۸۹۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 01 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» دکتر محمد فتحی گفت: ۵۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز    ۱۵ هزار و ۴۰۸ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۴ هزار و ۸۲۱ نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند. 

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۴۰۷ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۱۳۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴۵۵ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده‌اند که ۵۵ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده اند .

 فتحی با اشاره به اینکه تعداد  ۹۹ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ هستند تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده  بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۴ نفر رسید. 

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته پنج بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۹۴۷ نفر رسید .

فتحی در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۳۶نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۵۱ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار