دادستان عمومی وانقلاب اراک در راستای وظایف مدعی العموم، در نامه ای به پیمانکار پروژه در حال ساخت بیمارستان ولی عصر(عج) اراک تذکرات لازم برای تسریع در تکمیل این پروژه را صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 01 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،عباس قاسمی در این نامه با اعلام نارضایتی از روند بسیار کند پیشرفت پروژه به لحاظ عدم اجرای تعهدات و توافقات بعمل آمده واینکه نظر دستگاه های ذیربط دراین امر تامین نشده، تذکرات وهشدارهای لازم را در این زمینه اعلام کرد.
وی در این تذکر کتبی با اشاره به بازدید میدانی بعمل آمده در مرداد ماه سال جاری تاکید کرد: برای سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه باید تعداد نیروی انسانی به مراتب بیشتری مشغول به کار شود و باتوجه به گود برداری انجام شده و زمان بر شدن اجرای پروژه، ساختمان اورژانس بیمارستان ناایمن شده وخطر وقوع حوادث جانی و مالی متصور است که در راستای ایمن سازی آن باید اقدامات مقتضی صورت گیرد.
وی همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا واحتمال روند افزایشی شیوع آن در فصول آتی واز طرفی محدودیت ارائه خدمات درمانی به همشهریان، خواستار تامین اعتبار مورد نیاز پروژه شدو به پیمانکار مربوطه هشدار داد،ضمانت نامه اعلامی را هرچه سریعتر به دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ارائه کند چرا که در غیر این صورت برخورد قانونی و مناسب از سوی مدعی العموم انجام می پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار