سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با اشاره به صف طویل خودروها برای استفاده از گاز مایع در این استان،‌ گفت: استفاده خودروها از گاز مایع ناایمن است و این سوخت فقط مصارف خانگی و صنعتی دارد.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ 01 September 2020

به گزارش تابناک قم، محمدحسین گلاب‌ افزود: سوخت ال پی جی(گاز مایع) مربوط به بخش خانواری است که از گاز طبیعی بهره‌مند نیستند و یا صنوفی مانند ایزوگام کارها که با این نوع گاز کار می‌کنند، است.

وی با اشاره به این‌که ۲ هزار خانوار قمی از گاز طبیعی محروم هستند، اضافه کرد: ماهانه به طور میانگین یک هزار و ۴۰۰ تُن گاز مایع در استان قم توزیع می‌شود.

وی با بیان این‌که متقاضیان برای دریافت گاز مایع باید در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی http://newtejaratasan.niopdc.ir/ (سدف) ثبت‌نام کنند، تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هیچ برنامه‌ای برای تحویل سوخت ال‌پی‌جی به خودروها ندارد.

به گفته گلاب، طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی به‌صورت رایگان در حال انجام است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://gcr.niopdc.ir  اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی با بیان این‌که پنج نمایندگی گازسوز کردن خودروها در قم فعال است، افزود: متقاضیان با مراجعه به این نمایندگی‌ها می‌توانند اقدام به گازسوز کردن خودروهای خود نمایند.

وی اضافه کرد: ۴۰ جایگاه سی ان جی در سطح استان قم فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار