معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت) روز سه شنبه از کارخانه ماداکتو استیل کرد در شهرک صنعتی دره شهر بازدید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 01 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  برات قبادیان در بازدید از این واحد تولیدی با محصولات و بخش های مختلف این کارخانه آشنا شد و در جریان مسایل و مشکلات این واحد قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در حاشیه این بازدید گفت: شرکت ماداکتو استیل کرد با هدف تولید اولین خط سیم فولادی مورد استفاده در تایر رادیال فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ شروع و اردیبهشت ۱۳۹۰ پروژه احداث کارخانه با ظرفیت سالیانه ۹ هزار تن در زمینی به مساحت ۴۵۰ هزار متر مربع در شهرک صنعتی دره‌شهر در استان ایلام آغاز شد.

رضا محمد رحیمی افزود: برای طراحی و اجرای تاسیسات و ساختمان های تولید این کارخانه با مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع از توانایی و دانش کارشناسان و مهندسین ایرانی بهره گیری شده است.

وی، میزان سرمایه گذاری این پروژه بزرگ را ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: این کارخانه نقش بسزایی در جلوگیری از خروج ارز ناشی از خرید مواد اولیه و محصول خارجی داشته و علاوه بر نیاز داخل سالانه ۱۲ میلیون دلار برای کشور صرفه جویی ارزی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام ادامه داد: این کارخانه هم اکنون در مرحله تولید آزمایشی بوده و زمینه اشتغالزایی ۲۴۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

معاون، آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت صبح امروز سه شنبه یازدهم شهریورماه به منظور بازدید از کارخانه ماداکتو استیل کرد دره شهر، افتتاح کارخانه آرد نگین زاگرس، شهرک صنعتی ایلام و مرکز نوآوری دانشگاه آزاد ایلام، شرکت در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام و شورای ادارای ادارات هم خانواده صنعت، معدن و تجارت وارد ایلام شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار