مدیر فرودگاه یاسوج از یک پرواز فوق العاده شرکت هواپیمایی ماهان روز پنجشنبه در این فرودگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲ 01 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی محسنیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: پنج شنبه هفته جاری سیزدهم شهریورماه جاری، فرودگاه یاسوج شاهد یک پرواز فوق العاده توسط شرکت هواپیمایی هما خواهد بود.
وی ادامه پروازهای این شرکت در فرودگاه یاسوج را نامعلوم عنوان کرد و افزود: براساس آنچه به ما گفته شده، فعلا همین یک پرواز را از سوی این شرکت در فرودگاه یاسوج خواهیم داشت.
مُدیر فرودگاه یاسوج افزود: هواپیمایی ایرباس 319 شرکت هما در روز پنجشنبه هفته جاری ساعت 7 و 20 دقیقه صبح از فرودگاه مهرآباد تهران بسمت یاسوج پرواز خواهد داشت.
محسنیان، زمان برگشت این هواپیما در فرودگاه یاسوج بسمت فرودگاه مهرآباد تهران در این روز را ساعت 10 و 25 دقیقه صبح برشمرد و خاطرنشان کرد؛ مسافران اکنون می توانند برای تهیه بلیط پرواز اقدام به خرید کنند.
وی گفت: نتیجه بررسی افزایش پروازهای یاسوج هنوز از سوی 2 شرکت هواپیمایی به ما اعلام نشده و از سویی شرکت هواپیمایی ماهان بدلیل محدودیت ناوگان و تعمیرات، پروازهای خود به فرودگاه این شهر را لغو کرده است.
مُدیر فرودگاه یاسوج افزود: پروازهای این فرودگاه در 2 روز دوشنبه و جمعه هر هفته از سوی شرکت هواپیمایی ماهان انجام می گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار