اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد اقامه نماز استان البرز با انعقاد تفاهمنامه ای ، همکاری فرهنگی در زمینه نماز و ترویج فرهنگ شهادت خواهند داشت.
کد خبر: ۸۹۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 02 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» سلیمان رستمیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در آیین انعقاد این تفاهمنامه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت ایام عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) ،گفت: نماز کلید گشایش تمام مشکلات و نقطه اتصال بندگان با معبود است و امام حسین (ع) در روز عاشورا برای زنده نگه داشتن ارزش های اسلام همچون نماز و امر به معروف قیام کرد.
وی بیان داشت: اهمیت این فریضه دینی تا جایی است که در ظهر عاشورا در میدان جنگ سید و سالار شهیدان کربلا نماز را به جماعت به پا می دارد.شهدا نیز با تاسی از فرهنگ عاشورا برای احیای ارزش های اسلام خون خود را هدیه دادند.
رستمیان تصریح کرد: ۴۵ درصد وصیتنامه شهدا به نماز خواندن تاکید دارد.مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: امروز ترویج فرهنگ نماز احیای فرهنگ عاشوراست و تلاش در این جهت حرکت در مسیر امام حسین و شهدا خواهد بود.
وی اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهادی فرهنگی و انقلابی خود را ملزم با احیای این معروف میداند و تمام تلاش خود را در در این عرصه به کار خواهد بست.
تفاهم نامه برنامه های بومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با ستاد اقامه نماز پیرو توافق نامه بنیاد با ستاد اقامه نماز با موضوع ترویج وصیت نامه شهدا با موضوع نماز در ۷ بند به امضا طرفین رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار