سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که با انتقال ۵۴ بیمار جدید به تخت های بیمارستانی ، شمار بستری شدگان کرونا در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۱۵ هزار و ۵۷۰ نفر رسید.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 03 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» دکتر محمد فتحی روز پنجشنبه گفت :  ۳۷۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم اولیه کرونا  به مراکز درمانی مراجعه کردند که ۵۴  نفر آنان به دلیل شرایط ویژه بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز یادآور شد : مجموع کل  موارد بستری شامل  قطعی ، محتمل و مشکوک  از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۵ هزارو ۵۷۰ نفر بوده که نتایج آزمایش

  ۱۴ هزار و ۹۵۶ نفر آنان  قطعی مثبت تشخیص داده شده است.

دکتر فتحی با بیان اینکه در زمان حاضر  تعداد ۳۹۰ نفر شامل موارد  قطعی ، محتمل و مشکوک  در مراکز درمانی بستری هستند،افزود: از این تعداد  ۱۵۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ می باشند. 

وی با اشاره به اینکه تعداد  ۸۶ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ هستند تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۰۱ نفر رسید. 

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۵۷ نفر رسید.

 از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۲۰۶نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند که ۶۲ نفر آنان در ۲۴ ساعت گذشته بهبود یافتند.

استان البرز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد که برای پیشگیری و کنترل این بیماری رعایت فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک و شستشوی  مرتب دست ها ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار