برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان فارس متفاوت‌تر از گذشته برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 03 September 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:سردار سرتیپ دوم ستاد یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با بیان اینکه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید همه ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها برنامه ریزی لازم و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های خود بکارگیرند بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که موضوع دفاع مقدس حول دو محور تقویت دینی و حس ملی است.
فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: دفاع مقدس نیز برگرفته از نهضت و فرهنگ عاشورا است که همین فرهنگ است که یک جوان حاضر است از حرم‌های اهل بیت دفاع نماید.
وی افزود: همه سیاست گذاری حوزه دفاع مقدس باید از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گیرد زیرااین اداره متولی اصلی حوزه دفاع مقدس استان است و این اقدام منجر به ایجاد وحدت می‌شود.
سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان فارس از سوم خرداد شروع شده است اظهارداشت: ستاد استانی گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در قالب ۲۱ کارگروه فعالیت خود را از ابتدای سال شروع کرده و برنامه ریزی در راستای پاسداشت این ایام با بهره گیری از ظرفیت‌های همه ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها انجام داده است.برگزاری چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در فارس
کوشکی بیان داشت: با توجه به شرایط موجود اکثر برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی شده است و اوج برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس ۱۰ شب برنامه زنده تلویزیونی با همکاری صداوسیما برنامه ریزی شده است که هر شب به یک قشر اختصاص داده شده است که با حضور فرماندهان، رزمندگان و خانواده‌های شهدا برگزار می‌گردد.
سرهنگ کوشکی با بیان اینکه با بهره برداری از نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس ظرفیت تازه‌ای جهت استفاده و بهره برداری به وجود آمده گفت: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی بازدید از این نمایشگاه برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.
سید تقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس نیز با گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس افزود: صداوسیمای مرکز فارس برنامه‌های بزرگداشت این ایام را از اوایل سال جاری شروع و برنامه ریزی کرده است که شامل دو حوزه بیان عملکرد کارگروه‌های این ستاد و کار رسانه‌ای است.
وی رونمایی از فیلم عبدالله در خصوص زندگی شهید اسکندری در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۱۲۰۰ اثر در حوزه‌های مختلف در راستای بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس در صداوسیمای مرکز فارس در چهار حوزه پیام، خبر، سیما و رادیو پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار