کد خبر: ۸۹۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 06 September 2020
حیدری با تاکید به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان گفت: هدف اصلی برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس اثرگذاری برنامه‌ها و ترویج مناسب فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «محمد حیدری» امروز(یک‌شنبه، ۱۶شهریور) در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است که با نثار خون خود از میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا با تاکید به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان افزود: این فرهنگ به نسل دوم و سوم انقلاب که مصداق آن حضور جوانان به عنوان مدافعان حرم در سوریه است به خوبی انتقال داده شده است.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس دفاع از ارزش‌ها بود گفت: هدف اصلی برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس اثرگذاری برنامه‌ها و ترویج مناسب فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.

 

حیدری با بیان اینکه برنامه‌های این هفته باید باشکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری برنامه‌ها استفاده کنیم.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: شهرداران نسبت به تبلیغات محیطی اهتمام بورزند تا وقتی کسی وارد شهرستان می‌شود به خوبی هفته دفاع مقدس را لمس کند.

 

وی اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به فعال کردن کانال‌ها وسایت‌ها و پایگاه‌های خبری در راستای درج اخبار و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

 

*لزوم تبیین و تشریح فرهنگ و روحیه شهادت در جامعه

«جلیل زارع» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی است که امروز الگویی برای مبارزات ملت‌های آزاده علیه استکبار شده است.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه انقلاب اسلامی امتداد عاشوراست و جوانان دلیر و شجاعی در راه دفاع از کیان انقلاب شهید شدند افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم، جمهوری اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است.

 

وی بر تبیین و تشریح فرهنگ و روحیه شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: نسل امروز باید با رشادت‌های شهیدان به خوبی آشنا شود.

 

زارع با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از ۳۱شهریور آغاز می‌شود و تا هفتم مهرماه ادامه دارد تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، گلباران مزار شهدا، ویزیت رایگان، دیدار با ائمه جمعه صومعه‌سرا و گوراب زرمیخ و افتتاح مسکن محرومین و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های این هفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار