رئیس شورای شهر کرج گفت: استفاده از اموال عمومی له یا علیه نامزدهای انتخابات ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 07 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه دیگر نماینده حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات (جمعه 21 شهریور) با آرای مردم انتخاب می‌شود،گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و مشارکت همگانی در اداره امور کشور است و حضور باشکوه در پای صندوق های رأی زیست سیاسی جامعه را پویا تر می سازد و فضای اتحاد و همدلی را پررونق تر می کند.

وی ادامه داد: طبق قانون استفاده از اموال عمومی له یا علیه نامزدها و همچنین فعالیت انتخاباتی کارکنان در محیط اداری ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد و مدیریت شهری کرج ضمن رعایت و پایبندی به اصل بی طرفی، صرفاً بر برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات، کمک به مجریان و دست اندرکاران و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل تاکید دارد.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار مجریان انتخابات قرار گرفته است که این مسئله از نگرانی رأی دهندگان می‌کاهد و ان شاء الله مردم بابصیرت و همیشه در صحنه با کسب آگاهی و انجام تحقیق لازم در خصوص صلاحیت نامزدهای محترم نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح اقدام می کنند و حماسه ای دیگر را در عرصه سیاسی کشور رقم می زنند.

سلیم نژاد تصریح کرد: کلانشهر کرج در حوزه‌های ترافیک، آلودگی هوا، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، پروژه های نیمه تمام، آب و فاضلاب و مسائل زیست محیطی مشکلات عدیده ای دارد که حل آنها در گرو حمایت و پیگیری مسئولان استانی به ویژه نمایندگان محترم مردم در خانه ملت است و امیدواریم با حمایت عزیزان بتوانیم مخصوصاً پروژه های مترو بزرگراه شمالی را در اسرع وقت تکمیل و بهره برداری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار