حبیب الله خجسته پور:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: گره‌گشایی از مشکلات خانواده‌های معظم‌ شهدا و ایثارگران در بخش‌های مختلف جزو وظایف ذاتی مسئولان در رده‌های مختلف مدیریتی است.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 07 September 2020

معاون‌ سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام فریدون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان افزود: خانواده‌های معظم شهدا به ویژه مادران و پداران شهید و ایثارگران همواره نیازمند توجه و سرکشی هستند و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با عزم بیشتر برای رفع مشکلات احتمالی این عزیزان در تلاش باشد.
حبیب‌الله خجسته‌پور خاطر نشان کرد: عظمت و شان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر کسی پوشیده نیست و مسئولان دستگاه های اجرایی در راستای حمایت همیشگی از این قشر فرزانه بکوشند.
خجسته پور ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مسئولان ارشد استان به ویژه استاندار محترم به زودی تفاهم‌ نامه‌ای برای تامین زمین و مسکن و اشتغال خانواده های معظم شهدا و فرزندان ایثارگران استان منعقد خواهد شد.
وی همچنین گفت: در روزهای آینده آقای اوحدی، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور انعقاد تفاهم نامه زمین و مسکن و اشتغال خانواده‌های معظم‌ شهدا و ایثارگران به استان سمنان سفر خواهند کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار