معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: کاهش زمان سپری شده در معابر و افزایش ایمنی ترافیکی از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از این تکنولوژی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۹۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 08 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به این که تابلوهای پیام متغیر بخش مهمی از سیستم‌های حمل و نقل و هوشمند محسوب می‌شود،گفت: هدف از استفاده از این گونه تابلوها دادن اطلاعات به رانندگان در جاده‌ها است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج همچنین با اشاره به راه اندازی و بهره‌برداری از اولین تابلو هدایت مسیر هوشمند در کرج، گفت: کاهش فشار روانی رانندگان، کاهش زمان سپری شده در معابر و افزایش ایمنی ترافیکی از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از این تکنولوژی به شمار می‌رود.

احمدی نژاد افزود: این تابلو تلفیقی از تابلو هدایت مسیر و تابلوهای VMS است که دیتاهای آن به صورت هوشمند از تردد خودروهای عبوری برداشت و از طریق نرم افزار مرکزی نمایش داده می شود.

او با تاکید بر این که درصدد هستیم زمان سفر بین نقاط مختلف نیز بر روی تابلو نمایش داده شود، گفت: با توجه به اهمیت روز افزون کنترل ترافیک و سیستم‌های جاده ای همچنین انتقال اطلاعات و گزارش‌های لحظه‌ای وضعیت مسیرها به رانندگان، جایگاه ویژه‌ای برای تابلوهای اعلام پیام متغیر ایجاده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار