استاندار ایلام گفت: همه باید برای حفظ سلامتی خود و همنوعان با زدن ماسک و رعایت پروتکل ها به قطع زنجیره کرونا کمک کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ 08 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست مشترک ستاد تنظیم بازار استان و گفتگوی دولت با بخش خصوصی با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه بر کشور و مردم در چند سال اخیر اظهار داشت: با ایستادگی و استقامت خوب مردم، آمریکا در مجامع عمومی شکست خورد و نتوانست رای شورای امنیت را علیه کشور ما جلب کند.

وی افزود: در این شرایط سخت اصناف و مردم با همراهی خوبی که با نظام و دولت داشتند همه سختی ها و تحریم ها را تحمل کردند و دشمنان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر این مطلب که مدیران استان، مدیران بسیار خوبی هستند و تذکر ما در برخی جلسات به معنای ضعیف بودن انها نیست، اضافه کرد: اگر در جایی انتقادی نسبت به مدیری مطرح می شود به قصد اصلاح است و این نافی زحمات و خدمات خوب آن مدیر نیست و البته در راستای خدمتگذاری بهتر ما بایست بازخوردها را به لحظه به مدیران و مردم بدهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه کرونا جزیی از زندگی مردم شده است افزود: همه باید برای حفظ سلامتی خود و همنوعان با زدن ماسک و رعایت پروتکل ها به قطع زنجیره کرونا کمک کنیم.

وی افزود: اصناف و بازاریان نیز به منظور حفظ سلامت خود و مشتریان حتما پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

سلیمانی دشتکی در ادامه از همراهی خوب بسیج اصناف و عملکرد خوب اطلاعات استان تقدیر کرد و گفت: این دستگاه ها در این شرایط کرونا با حضور به موقع خود اجازه اجحاف در حق مردم ندادند و همواره همراه دولت بودند.

وی در ادامه با اشاره به گزارش دستگاه های تخصصی در خصوص کالاهای اساسی گفت: خوشبختانه مشکلی از نظر کمبود کالاهای اساسی و استراتژیک در استان نداریم.

وی اضافه کرد: با پیگیریهای انجام شده و جذب شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار صندوق حمایت مشکل سرمایه در گردش پشتیبانی امور دام استان برای ذخیره کالاهای اساسی برطرف شده است.

وی افزود: باید نظارت مستمر بر نحوه قیمت گذاری میوه و تره بار همچنان تداوم داشته باشد.

وی همچنین ضمن گله مندی بر تعیین تکلیف زمین میوه و تربار توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: این مسئله خیلی کش داده شده است و باید هرچه سریعتر ظرف هفته آینده تعیین تکلیف شود.

استاندار ایلام همچنین از کمیته امداد استان خواست ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به جذب ۶۲ تن گوشت مرغ رایگان بین افراد تحت پوشش این نهاد از طریق پشتیبانی امور دام اقدام کند.

وی در پایان از هیئت‌های مذهبی استان نیز خواست تا قبل از اربعین نسبت به جذب سهمیه اقلام اساسی تنظیم بازار ویژه محرم و صفر شامل گوشت مرغ و گوشت قرمز، برنج و شکر توسط هیات های مذهبی اقدام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار