کد خبر: ۸۹۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 10 September 2020
حیدری گفت: رزمایش«شور عاطفه‌ها» باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» در ماسال برگزار می‌شود.
 

 

«اسماعیل حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی و مصادف شدن با ایام عزادای سالار شهیدان در کنار برنامه ایران همدل تحت عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» از روز شنبه(۲۲ شهریور) تا جمعه(۱۱ مهر) برگزار می‌شود.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال افزود: با توجه به شرایط حاکم و تغییر فرآیند آموزش به منظور «تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری» انتظار داریم با دریافت کمک‌های نقدی بیشتر امکان خرید تجهیزات مربوطه برای دانش‌آموزان فراهم شود.

 

وی گفت: ۲ پایگاه نمادین جمع‌آوری کمک‌های مردمی با عنوان «شور عاطفه‌ها» در شهر ماسال و شاندرمن برپا می‌شود گفت: برای دیدار چهره با چهره با خیرین هم ۱۰ پایگاه سیار دایر می‌شود.

 

حیدری تصریح کرد: با توجه به تقارن شور عاطفه‌ها با ایام محرم، در نظر داریم یک پایگاه سیار با مداحی دایر کنیم تا ضمن جمع‌آوری کمک‌، حس یاری‌رسانی به نیازمندان با فضای معنوی این ماه توأمان جلوه‌گری کند.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف از جمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اصناف و بازاریان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار