کد خبر: ۸۹۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 12 September 2020
فرمانده مرزبانی گیلان با خانواده شهید فردین کابینی مقدم در بندر مرزی آستارا دیدار کرد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والا مقام، فرمانده مرزبانی گیلان به همراه فرمانده هنگ مرزی آستارا و مسئول عقیدتی و سیاسی این فرماندهی با خانواده شهید گرانقدر فردین کابینی مقدم دیدار و ‌از آنان دلجویی کرد.

 

«سهراب سجادی» در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهدا یک افتخار است و به خود می بالیم که این افتخار نصیب ما شده و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.

 

فرمانده مرزبانی گیلان تصریح کرد: خداوند متعال به خانواده معظم شهدا عزت داده است و عظمت ایران و انقلاب اسلامی به برکت خون این شهدا بدست آمده است و باید در هر حال این عزت و عظمت که به واسطه جانفشانی و خون این عزیزان می‌باشد از آن پاسداری و به نسل های بعدی انتقال یابد.

 

سجادی با بیان اینکه خون شهدای ما امتداد دهنده خون پاک شهدای کربلاست و در واقع شهدای ما ادامه دهنده راه آنها هستند،گفت: باید به خوبی از آرمان های مقدس شهیدان و زحمات ایثارگران و جانبازان دفاع کنیم.

 

گفتنی است، در این دیدار فرمانده مرزبانی گیلان با تقدیم لوح تقدیر و اهدای هدیه از ایثار صبر و استقامت خانواده این شهید تجلیل و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار