«عنایت‌الله رحیمی» با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به همه است و باید در راستای بزرگداشت این ایام همه دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند گفت: هفته دفاع نقطه برجسته سال است که امسال نیز در چهل سالگی این ایام برجستگی مضاعفی باید داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 14 September 2020

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس:«عنایت‌الله رحیمی» استاندار فارس  در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی عضو شورا و رؤسای کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس در سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد با بیان اینکه مدیران دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و معرفی آن به نسل‌های مختلف وظیفه مهم ما است اظهار داشت: تکریم و تجلیل از مجاهدت ها و ایثارگری های فرزندان ایران موجب مباهات است.

وی با اشاره به حجم برنامه های طراحی شده در این ایام گفت: با برنامه‌ریزی منظم باید پوشش رسانه ملی مناسبی برای این فعالیت‌ها انجام شود و همچنان از فضای مجازی نیز بهره‌گیری کنیم.

این مسئول خواستار معرفی روایت گران دفاع مقدس شد و بیان داشت: واقعیت شروع و خاتمه دفاع مقدس نیاز به تحلیل‌های خاص دارد و ملت ما در صد سال اخیر شروع کننده هیچ جنگی نبوده و تنها با هدف دفاع از میهن و لبیک به رهبر کبیر انقلاب اسلامی به مجاهدت پرداخته اند.

رحیمی از تخصیص اعتبار برای تکمیل موزه دفاع مقدس استان خبر داد و افزود: احداث 10 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران از جمله برنامه‌های دولت در این زمینه است.

‌استاندار فارس ساماندهی گلزار شهدا، نشر کتاب‌های دفاع مقدس و نصب المان‌های شهدا را از جمله اهداف مهم عنوان کرد و گفت: باید تلاش کرد برنامه های دیده شده تداخل اجرایی نداشته باشد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت و سپس رؤسای کارگروه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان با ارایه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در جهت بزرگداشت این ایام پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار