دستغیب، اضافه کرد: استان فارس ۱۵۰ شهیده زن دارد که مقرر شده نام و عکس آن‌ها در دفاتر امور بانوان نصب شود.
کد خبر: ۸۹۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 14 September 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عنایت الله رحیمی استاندار فارس در خصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: ارزش ها و آثار دفاع مقدس باید نگهداری شود.

او، تصریح کرد: رسانه‌ها باید برنامه‌های دفاع مقدس را پوشش دهند و از خبرنگارانی که در جنگ حضور داشته اند تجلیل شود.

رحیمی ادامه داد: در یکصد سال گذشته ایران جنگی را شروع نکرده و همواره در حال دفاع از میهن و خاک خود بوده است.

استاندار فارس با اشاره به ساخت موزه دفاع مقدس، افزود: اختصاص دادن ۱۰ میلیارد تومان برای ساخت موزه دفاع مقدس از سوی مدیر برنامه بوجه کشور تصویب شده است.

او، درخصوص ساخت ده هزار واحد مسکونی برای ایثارگران اظهار کرد: مقرر شده با مشارکت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۰ هزار واحد مسکونی با تسهیلات ویژه برای جانبازان استان فارس ساخته شود.

امیر ابولقاسم رضایی فرمانده ارتش استان فارس گفت: از سوم خرداد تا کنون هر هفته با ارتش تهران به صورت ویدئو کنفرانس جلسه داشته ایم که برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوی ارتش برنامه ریزی شده است.

او، با تاکید بر برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس بیان کرد: این برنامه‌ها شامل دیدار با مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفراس، برگزاری نمایشگاه دائمی در باغ عفیف آباد، برگزاری رزمایش از تیپ ۳۷ زرهی در منطقه داریون و رزمایش کمک‌های مومنانه از سوی ارتش است.

رضایی تصریح کرد: مسابقه تیر اندازی در ۲۳ رشته برای کارکنان ارتش و مدیران ارشد استان فارس در منطقه اکبر آباد و دیدار با خانواده‌های جانبازان و شهدا از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در فارس است.

معصومه دستغیب مدیر کل امور بانوان استانداری فارس نیز در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس برای بانوان ادامه داد: در هفته دفاع مقدس ۸۸۴ برنامه در حوزه فعالیت بانوان برنامه ریزی شده که ۲۱۹ برنامه در سطح شهر شیراز برگزار می‌شود.

او، افزود: تجلیل از بانوان در حوزه علمی، پژوهشی که دارنده مقام بوده اند در همایش یادواره از شهدای بانوان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

دستغیب، اضافه کرد: استان فارس ۱۵۰ شهیده زن دارد که مقرر شده نام و عکس آن‌ها در دفاتر امور بانوان نصب شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار