کد خبر: ۸۹۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ 15 September 2020

 

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: از ساعت 12 روز آینده 26 شهریور در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، جاده تهران-سمنان-مشهد و برخی محورهای دیگر، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.
ناطقان: ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* تردد روان در جاده های تهران-شمال

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: امروز 25 شهریور دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان در محورهای ‌هراز، کندوان و فیروزکوه‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزار نشده است.

* ترافیک سنگین در آزادراه ساوه-تهران و تردد پرحجم خودرو بین کرج و قزوین

محرابی‌نیا با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده احمدآباد مستوفی، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوین حدفاصل ساسانی تا پایانه شهید کلانتری و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

* محدودیت ترافیکی جاده‌ها از فردا تا سه‌شنبه 31 شهریور 99

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 فردا 26 شهریور تا ساعت 6 روز دوشنبه 31 شهریور در محورهای کندوان هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه منطقه تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیشِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا تصریح کرد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیش ِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 19 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیشِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، تمدید و یا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق توسط ماموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

‌وی بیان کرد: در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون ‌کماکان ممنوع است،

محرابی‌نیا اضافه کرد: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد‌ کامیون ‌غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 26 شهریور در ‌محور هراز ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت 2 بامداد روز بعد در محور هراز ممنوع است.

* محدودیت تردد در محور تهران-فیروزکوه-قائم‌شهر

وی اظهار کرد: تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای جمعه و دوشنبه پیشِ رو در مسیر شمال به جنوب محورهای تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر ممنوع است.

* محدودیت تردد کامیون در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس

محرابی‌نیا اظهار کرد: تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس ممنوع است.

* انسداد 5 جاده به دلیل کاهش ایمنی

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در حال حاضر کماکان جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، جاده فرعی شمشک - دیزین و محور شهداد - نهبندان، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

‌* 3 آزادراه‌ پرترافیک‌ کشور در شبانه‌روز گذشته

وی اظهار کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه‌ کرج-‌تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

* سهم 15.6 درصدی وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد‌‌ 2220 دستگاه ترددشمار جاده‌ای  نسبت به روز قبل 0.4 درصد کاهش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار