مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: اتمام طرح چهل اختران نیازمند هماهنگی تمام دستگاه‌های ذیربط در اجرا است و شهرداری به تنهایی نمی تواند این طرح را تکمیل کند.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ 16 September 2020

به گزارش تابناک  قم، احمد ترکمن با اشاره به اینکه تملک فاز اول پروژه چهل اختران رو به اتمام است، اظهار کرد: در واقع تملک فضاهایی که برای خدمات به زائران نیاز داریم از قبیل شوارع و پارکینگ‌ها ۹۵ درصد در فاز اول انجام شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اینکه شهرداری پس از اتمام تملک دو ملک آمادگی اجرای فاز اول ساماندهی را دارد، افزود: 8 میلیارد تومان تا پایان سال اعتبار داریم که باقیمانده تملک و امور اجرایی را انجام خواهیم داد.

ترکمن گفت: اجرای طرح منوط به همکاری دیگر نهادها از جمله استانداری و اوقاف است چرا که اگر صرفا ما پارکینگ و شوارع را ایجاد کنیم ممکن است با طرح اصلی همخوانی نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پروژه توسط دیگر دستگاه‌ها به خوبی پشتیبانی نمی‌شود، ادامه داد: باید توسعه بقعه امامزاده ابتدا اتفاق بیافتد بعد شهرداری وارد ساخت و ساز کاربری‌های خدماتی می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اینکه اگر قرار است این پروژه به اتمام برسد باید تمام دستگاه‌ها پای کار بیایند، افزود: شهرداری آمادگی کامل برای اجرای سهم خود را دارد اما آیا در دیگر دستگاه‌ها هم این عزم وجود دارد؟

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار