استاندار البرز با بیان اینکه "در ۲سال اخیر پروژه محور هشتگرد-طالقان ۵۰ درصد پیشرفت داشته است" گفت: تلاش می‌کنیم این محور تا پایان سال به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 17 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» عزیزاله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه راه هشتگرد-طالقان با اشاره به اینکه "این پروژه برای البرز بسیار حائز اهمیت است" اظهار داشت: سالیان متمادی است که عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و در ابتدا جاده دسترسی روستایی بود.

وی با بیان اینکه "با بهره برداری از این پروژه 45 دقیقه از مسیر هشتگرد به طالقان کم می‌شود" ادامه داد: شهرستان طالقان می‌تواند مقصد و هدف گردشگری باشد و نیازمند ارتقا زیرساخت‌های دسترسی است.

شهبازی گفت: به جهت اهمیت این پروژه و اینکه مطالبه جدی مردمی بوده، وزیر راه و شهرسازی بارها از این مسیر بازدید کرده و دستور لازم را داده‌اند.

استاندار البرز  با بیان اینکه "در سال 97 و 98 این پروژه در زمره پروژه‌های ملی قرار گرفت از این رو از طریق اعتبارات ملی حمایت می‌شود" تصریح کرد: این پروژه در 2 سال اخیر حدود 50 درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه "از آخرین بازدید که یک‌ماه پیش صورت گرفت، حدود 4 کیلومتر از راه هشتگرد-طالقان آسفالت شد" تصریح کرد: کنارگذر تونل بیش از 60 درصد پیشرفت داشته و زیرسازی و ابنیه در آن در حال انجام است.

شهبازی افزود: روند پیشرفت پروژه خوب است و با توجه به مطالبات مردم و تعهدی که به انها داشته ایم انتظار می‌رود که دست‌اندرکاران ساخت این پروژه به تکمیل آن سرعت بخشند.

وی عنوان کرد: تلاش می‌شود ماین حور تا پایان سال به اتمام برسد و به‌عنوان هدیه‌ای از سوی دولت به مردم شریف این استان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار