طرح «اهداء خون به نیت شهدای استان قم» با عنوان «شهیدان زنده اند و زندگی می بخشند» همزمان با هفته دفاع مقدس در قم اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ 17 September 2020

به گزارش تابناک قم، طرح اهداء خون به نیت 6 هزار شهید سرافراز استان قم همزمان با هفته دفاع مقدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد این حماسه عاشورایی برگزار می شود.

این طرح با همکاری ستادی متشکل از صداوسیمای استان، سازمان انتقال خون، هلال احمر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، کنگره شهدای استان قم، ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و موسسه راویان فتح برنامه‌ریزی شده است.

تمامی علاقمندان و ارادتمندان به شهدا می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این طرح و انتخاب شهید مورد نظر، از روز یکشنبه 30 شهریور تا دوشنبه هفتم مهرماه هر روز از ساعت 16:30 تا 19:30  به دفاتر گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) و امامزاده ابراهیم(ع) و از ساعت 7:30 تا 13:30 به سازمان انتقال خون قم، واقع در بلوار 15 خرداد جنب سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.

همچنین در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان واقع در میدان مفید، حدفاصل بلوار شهید آوینی و شهید عماد مغنیه نیز از علاقمندان به اهداء خون نذر شهدا ثبت نام خواهد شد.

مرکز اهداء خون بلوار 15 خرداد ویژه برادران و مرکز میدان روح الله از ساعت 7:30 تا 13:30 ویژه خواهران و برادران در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار