کد خبر: ۹۰۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 17 September 2020

 

رئیس سازمان جنگل ها،منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: امسال ۷۰ هزار هکتار جنگل کاری در مراتع و با هدف زراعت چوب در کشور انجام می شود.

مسعود منصور رئیس سازمان جنگل ها, منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: امسال در کشور ۴۰ هزار هکتار جنگل کاری برای توسعه جنگل ها و ۳۰ هزار هکتار نهالکاری با هدف زراعت چوب را در کشور خواهیم داشت.

 منصور با بیان اینکه سهمیه تولید نهال صنوبر در شهرستان ملایر از ۵۰۰ هکتار امسال به هزار هکتار رسیده است، افزود: در نهالستان ملایر درختان صنوبر برای زراعت چوب و تولید چوب مبلمان راحتی تولید و بین مراتع استان توزیع می شود.

رئیس سازمان جنگل ها, منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ادامه داد: امسال برداشت از درختان زراعت چوب در مراتع گیلان و برخی از استان های آستان آغاز می شود و بخشی از نیاز چوب را از این طریق تامین می کنیم.

منصور بیان کرد:ما امسال در کشور یک میلیون متر مکعب چوب از طریق نهالکاری های زراعت اقتصادی برای صنابع چوبی را تامین می کنیم.

رئیس سازمان جنگل ها, منابع طبیعی و آبخیزداری کشور یادآور شد : بخش زیادی از تامین چوب کشور تا دو سال آینده از طریق زراعت چوب تامین خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار