کد خبر: ۹۰۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 18 September 2020

 

نفرات برتر دومین دوره مسابقات آزاد مینی گلف مشخص شدند.

نفرات برتر مسابقات آزاد مینی گلف مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین دوره مسابقات آزاد مینی‌گلف جام مدافعان سلامت، عصر امروز با معرفی نفرات برتر در بخش زنان و مردان به پایان رسید.

این مسابقات با حضور ۶۱ ورزشکار از استان‌های تهران، لرستان، خراسان رضوی، قم گیلان، مازندران، البرز و آذربایجان شرقی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در باشگاه مینیاتور پارک ملت برگزار شد.

مهرداد جمشیدی در پایان این رقابت ها گفت: سردار باقری همواره به این رشته لطف داشت و از آن ‌حمایت کرد. همچنین باشگاه مینیاتور نیز بازوی توانمندی کنار فدراسیون است. با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مینی‌گلف کمک می‌کند که اوقات فراغت خوبی برای افراد سپری شود.

دبیر فدراسیون گلف ضمن تشکر از کمیته فنی و فدراسیون عنوان کرد: این حضور یک روزه آن هم از راه‌های دور علاقه عزیزان را به این رشته نشان می‌دهد و جا دارد از همه شرکت‌کنندگان تشکر کنم.

در ادامه سیدقاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران اظهار داشت: سال گذشته برای عزیزانمان در ۸ سال دفاع مقدس مراسم‌های قدردانی برگزار شد. امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا این مسابقات برای قدردانی از عزیزان که مدافع سلامت هستند، برگزار شد.

وی افزود: سلام و درد وزیر ورزش را خدمت شما عزیزان می‌رسانم. امیدوارم این مسابقات تداوم داشته و جوانان را شاد ببینیم. در فضای این مسابقات پروتکل‌ها نیز به خوبی رعایت شد. امیدوارم مردم در کنار ورزش فعال باشند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران تاکید کرد: وارد چهلمین سالگرد دفاع مقدس شدیم. این ایام را به یاد آن عزیزانی که محکم ایستادند و دفاع کردند، پاس ‌می‌داریم. مراسمی در وزارت ورزش و جوانان و استان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار برای قدردانی از عزیزانی که در این‌ سال‌ها برای دفاع از خاک ایران تلاش کردند، برگزار خواهیم کرد.
 حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف نیز عنوان کرد: از همه شما عزیزان که از راه دور و نزدیک آمدید تشکر می‌کنم. خوشحالم فدراسیون با همت یکایک شما و همکاری باشگاه مینیاتور و تحت نظارت امور ایثارگران وزارت ورزش سهم اندکی در فعالیت های ایثارگرانه اقشار مختلف به خصوص رزمندان دفاع مقدس که این روزها در مدافعان سلامت جلوه گری می‌کند، داشته است.

وی تاکید کرد: از استان‌های حاضر در مسابقات تشکر می‌کنم. مسابقه کوچکی ولی توام با عشق، علاقه و ارادت به مدافعان سلامت برگزار کردیم. برای عبور از ویروس کرونا و آنچه امروز اتفاق افتاده، نیازمند همکاری همه عزیزان است تا بار دیگر در کنار هم باشیم و به روال عادی برگردیم. 

نفرات برتر در این مسابقات به شرح زیر است: 

۱-آدرینا مختاری‌فر ( تهران)
۲- محیا شهسواری (تهران)
۳- آناهیتا مختاری‌فر (تهران)

بخش مردان: 
۱- محمد شکیبامهر (تهران)
۲- قدرت‌الله طیبی‌فرد (لرستان)
۳- مسعود اسدیان (مازندران)

در پایان مراسم توزیع جوایز و مدال، از رستمی نماینده فدراسیون پزشکی-ورزشی، بابک مهشیدفر به عنوان نماینده مدافعان سلامت و  محمد علی رفیعی کوچکترین شرکت‌کننده در این مسابقات تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار