کد خبر: ۹۰۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ 18 September 2020

 

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از رگبار باران همراه با رعد و برق و کاهش دما طی سه روز آینده در برخی مناطق کشور خبر داد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
این شرایط جوی فردا (۲۹ شهریور) در استان گیلان و روز یکشنبه (۳۰ شهریور) در شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان و روز دوشنبه (۳۱ شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال خراسان شمالی و شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این هشدار روز سه‌شنبه (۱ مهر) رگبار باران همراه با رعد و برق و کاهش دما در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، شمال خراسان شمالی و شمال غرب خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی هشدار داده است که احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و اختلال در فعالیت‌های کشاورزی وجود دارد. از این‌رو در تردد‌های جاده‌ای و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها احتیاط شود. کنترل و بازگشایی آبراه‌ها، تمهیدات لازم برای جمع آوری محصولات کشاورزی دپو شده و احتیاط در تردد از توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

در ادامه این هشدار به وزش باد شدید - سرعت متوسط ۵۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت - در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی از بعد ازظهر فردا (۲۹ شهریور) اشاره شده است.
بر اساس هشدار دیگر از سازمان هواشناسی از اواخر وقت روز یکشنبه (۳۰ شهریور) شمال خلیج فارس و بتدریج بخش‌های مرکزی آن مواج و متلاطم می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار